Facebook Whatsapp Youtube

מוצאים את המקום המושלם עבורכם

התמכרות לסמים גובה מחירים כבדים מאלפי משפחות בישראל מדי שנה. לצד סכנת החיים הנשקפת למשתמשים מעצם השימוש בסם מסוכן, עשויים המכורים למצוא עצמם לא פעם במצבי קצה ואף להיגרר לפעילות עבריינית בעקבות ההתמכרות. ההתמכרות חולשת על כל תחומי החיים ומכלה את היציבות הכלכלית, הנפשית והחברתית של האדם. על קרובי המשפחה מוטלת לא פעם אחריות כבדה, ושכנוע האדם המכור כי עליו ללכת לטיפול עשויה לקחת זמן רב ולגבות כוחות רבים. לכן, חשוב שנבחר בגוף המקצועי הנכון שיוכל לתת לנו הכוונה וללוות אותנו בתהליך, כמו מרכז הגמילה "רוח בכפר" הממוקם בכפר סבא ומזה שנים רבות נותן מעטפת טיפולית ושיקומית למכורים. יש כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מוסד גמילה מסמים במרכז.

לכל מכון גמילה מסמים יש התמחות שונה

בעוד שישנם מכורים שייתרמו במידה הרבה ביותר מאשפוז יום במרפאה ייעודית, רבים עשויים להיות זקוקים לאשפוז מלא. חשוב שנזכור שבמהלך הגמילה, הסביבה המוכרת עלולה לגרום לחזרה לשימוש. פינת רחוב בה נעשו עסקאות בעבר, ואפילו אווירה או תחושה מסוימת שעולה באדם המכור עשויה להוות טריגר לצריכת סמים. לכן, לרוב מומלץ לבצע את תהליך הגמילה בסביבה נקייה לחלוטין מכל הזדמנות לשימוש בסמים. עם זאת, ישנם מטופלים שעבורם אשפוז מלא עשוי לא להתאים ואף לעורר רתיעה והתנגדות לטיפול. חשוב למצוא מקום שיוכל להעניק פתרון מדויק לצרכיו האישיים של כל מטופל. ישנם מרכזים רבים המציעים תוכניות גמילה מסמים, אך ייתכן שנגלה כי רוב אנשי הטיפול במרכז זה או אחר מתמחים בעיקר בהתמכרות לאלכוהול או להימורים, וחשוב שנוודא כי אנו מפקידים את האדם היקר לנו במכון גמילה מסמים אמין, מכיל ומקצועי.

האם למכון יכולת לתת מענה לתחלואה כפולה?

לעתים, ההתמכרות מהווה רק סימפטום לבעיות נוספות עמם מתמודד האדם המכור. מהפרעות נפשיות ועד לטראומה או הפרעות אכילה, ישנן התמודדויות רבות שחייבים לקחת אותן בחשבון בתהליך הגמילה וההחלמה. מרכז גמילה מסמים במרכז המתמחה בתחלואה כפולה, יוכל לספק את הפתרון המושלם. מרכז "רוח בכפר", הממוקם בכפר סבא, מתמחה בפתרונות תחלואה כפולה למכורים ומעמיד לרשותך צוות מיומן ומנוסה המתמחה בהתמכרויות לסמים. לאורך כל התהליך, אנו מלווים את המטופל וגם את בני משפחתו ומסייעים להם להיות שותפים מלאים בתהליך הריפוי.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל