Facebook Whatsapp Youtube

הדרך היחידה להיחלץ ממצב מסכן חיים

החלטת להפסיק להשתמש בסמים אחת ולתמיד? אין ספק שמדובר בצעד אמיץ ומבורך, ואנו יודעים כמה כוחות נדרשים כדי לקבל את ההחלטה הזו וסמוכים ובטוחים שהיא מלווה בלא מעט חששות. השלב הראשון בדרך להתנקות הוא תהליך הגמילה הראשוני בו יעבור הגוף ניקוי רעלים. אנו במרכז השיקומי רוח בכפר, כאן כדי לסייע לך לעבור אותו על הצד הטוב ביותר. לקראת הדרך החדשה בחייך, אספנו כמה נקודות שחשוב להכיר אודות טיפולי גמילה. גמילה היא למעשה תהליך ניקוי של הגוף מסמים, ורוב בני האדם יזדקקו לחמישה עד עשרה ימים על מנת לנקות את המערכת לחלוטין מסמים. המטרה היא ניקוי כל שארית מהחומר בגוף. התהליך עשוי להכאיב ולהערים קשיים, ובמקרה של התמכרות חריפה וארוכת טווח הוא עשוי אפילו להיות מסוכן. עם זאת, עם ההנחיה המתאימה וליווי ראוי, ניתן להקל על הסיכונים והאתגרים באופן משמעותי.

לשמור על הגוף והנפש

טיפולי גמילה מסמים הם תהליך מתיש וסביר מאוד להניח שמערכת העיכול של הנגמל תעבוד שעות נוספות. הקאות ושלשולים הן תופעות נפוצות בתהליך הגמילה, והגוף ישווע לוויטמינים ומינרלים. גם אין תחושת רעב במהלך הגמילה, חשוב לאכול בשפע מזונות מגוונים ומזינים. הגוף יהיה זקוק לחומרים ההזנה הללו, ובמיוחד ויטמין C וניאצין, כדי לעבור את הגמילה ביתר קלות. חשוב לצרוך כמות נכבדת של פירות וירקות ולהעדיף חלבונים מן הצומח, דגים ובשר רזה. מרק עוף יכול לסייע לגמילה מסמים בדיוק כפי שהוא מסייע לשפעת. שוקולד יסייע לך לשחרר אנדורפינים בצורה בריאה ולשפר את מצב הרוח. כמו כן, סביר להניח שהתעמלות תהיה הדבר האחרון שיתחשק לך לעשות במהלך הגמילה, אך פעילות גופנית יכולה לתרום לגמילה קלה ומהירה יותר, ושווה שנעשה את המאמץ. פעילות גופנית סדירה בעצימות נמוכה תעודד הפרשה מוגברת של דופמין ותאיץ את שבירת התלות. גם טיול קצר בטבע יכול לעשות פלאים לגוף ולנפש כאחד.

טיפול גמילה עם ליווי רפואי צמוד

זה לא הזמן להיות גיבורים. נסיגה במהלך גמילה עשויה להיות קשה וכואבת. במהלך ההתמכרות גופך נעשה תלוי בסם, וההימנעות ממנו יכולה לעורר תסמינים בלתי נסבלים. צוות "רוח בכפר" מעמיד לרשותך צוות רפואי וטיפולי שיספק לך ליווי מקצועי ותמיכה רגשית חיונית כדי לעבור את התהליך באופן מיטיב ככל הניתן.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל