Facebook Whatsapp Youtube

מוצאים את המרכז

בעוד שצריכת סמים נחשבת לטאבו בחברה שלנו, תרבות האלכוהול רווחת ומפותחת. כולנו נהנים מכוס משקה מפעם לפעם, ושתיית יין אפילו מהווה חלק בלתי נפרד מטקסים דתיים רבים וכסמל סטטוס. רבים מאיתנו אפילו עשויים לעתים להפריז בשתייה בטעות, אך כל אלו אינם מצביעים בהכרח על בעיה שיש לטפל בה. לא תמיד נוכל לשים את האצבע מתי איבדנו את השליטה ואיננו מצליחים עוד להפסיק. כאן ננסה להסביר מדוע מה שמתחיל כבילוי בלתי מזיק עשוי להפוך לסיכון חמור הדורש סיוע של מכון גמילה מאלכוהול. רוח בכפר הוא מכון גמילה שיקומי המתמחה בהתמכרויות שונות, ובפרט בהתמכרות לאלכוהול.

כשהאלכוהול הופך למרכז החיים, זה הזמן לפנות אל מכון גמילה מאלכוהול

ישנן דעות רווחות רבות סביב התמכרות, אשר עשויות להוות חסם משמעותי בפני האדם המכור ולמנוע ממנו לפנות לעזרה. רבים מאיתנו מאמינים כי התמכרות קשורה לעולם הערכים, לחוסנו המוסרי או לכוח הרצון של האדם, לכן, האדם המכור עשוי לתפוס את התמכרותו כאקט של חולשה או הנובע מערכים קלוקלים. ההבנה כי ההתמכרות לאלכוהול היא תלות כימית אשר נובעת משינויים בפעילות המוח, עשויה להניע את האדם לקבל עזרה מקצועית. ככל שמנגנוני התגמול במוחנו לומדים לזהות שתיית אלכוהול כגורם העונג העיקרי, כך המוח שלנו עשוי לייצר יותר דופמין כשמדובר בשתייה, ופחות דופמין בעת ביצוע פעילויות אחרות כמו בילוי עם חברים, קיום יחסי מין או פעילות ספורטיבית. כך, אנו הולכים ומאבדים עניין בפעילויות שבעבר אהבנו והאלכוהול הופך עם הזמן למקור העונג הבלעדי בגופנו. המאפיין המובהק ביותר של התמכרות, אמנם, הוא חוסר היכולת לשלוט בהתנהגות הכפייתית- מה שבעבר נראה לנו כמו הרגל שניתן להפסיק בכל רגע, נשאר איתנו אפילו לאחר שאנו מאבדים מערכות יחסים משמעותיות, מפוטרים מהעבודה, מתמודדים עם בעיות רפואיות ואפילו מסתבכים עם החוק. אם זיהית בעצמך את המאפיינים הללו, יתכן מאוד שהגיע הזמן להסתייע בשירותי המכון.

מכון גמילה שמציב את רווחתך במרכז

כדי להבטיח שהדברים יעברו על הצד הטוב ביותר, צוות "רוח בכפר" מזמין אותך ללמוד שתהליך הגמילה יכול לעבור באווירה טובה ועם צוות שמציב את הצרכים שלך בראש סדר העדיפויות. במתקן נעים ונוח בלב הטבע, נלווה אותך בכל צעד ושעל בתהליך הריפוי ונשלח אותך לדרך החדשה בחייך עם כוחות שטרם הכרת בתוכך.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל