Facebook Whatsapp Youtube

מרכז גמילה יוקרתי

תהליך הגמילה מסמים הוא אחד הדברים הקשים ביותר שאדם יכול לעבור. ההתמודדות הפיזית הנפשית והחברתית שלו מורכבת מאוד, וכעת עליו ללמוד לתפקד מחדש בחברה ולרכוש כלים חדשים להתמודדות אשר יצליחו להחזיר אותו למסלול חיים נורמטיביים. רוח בכפר – מרכז גמילה יוקרתי ברוח אחרת ממוקם בוילה פרטית וייחודית בכפר סבא. כאן כל אחד יכול לקבל חוויית טיפול ברמה הגבוהה ביותר.

כיצד בוחרים מרכז גמילה יוקרתי ?

מרכז גמילה יוקרתי יכול להיות שונה מעט ממרכזי גמילה אחרים. כאן תוכלו ליהנות מדיסקרטיות ופרטיות מלאה. במרכזים מסוג זה, מושקעים משאבים רבים על מנת להפוך את התהליך והחוויה שלכם שם לנעימה יותר. בכדי לבחור את המרכז המתאים ביותר עבורכם חשוב לבדוק את הנושאים הבאים:

  • מקצועיות – וודאו כי מרכז הגמילה בו אתם מעוניינים אכן מורכב מצוות מקצועי ומוסמך. הוא חייב לכלול צוות רפואי הכולל רופא פסיכיאטר, רופא כללי ואחיות. כמו גם צוות של עובדי רווחה או עובדים סוציאליים אשר יהיו מסוגלים לסייע לכם לכל אורך תהליך הגמילה.
  • מומחיות – וודאו כי המרכז מטפל בסוג ההתמכרות ממנה אתם סובלים. ישנו הבדל בין סוגי הטיפול אשר מוצאים לאנשים אשר סובלים מבעיות התמכרויות שונות. כל טיפול חייב להיות מותאם באופן אישי לצרכים והקשיים של המטופל.
  • האווירה במקום – יש סיבה שאתם מחפשים מרכז גמילה יוקרתי. אין סיבה כי תצטופפו עם חמישה אנשים אחרים בחדר בשעות הקשות של גמילה פיזית.

פרטיות מלאה למטופלים שלנו במרכז רוח בכפר

אנשים רבים חוששים להגיע אל מרכז גמילה, מה האחרים יגידו? מה אם מישהו יזהה אותי? המחשבה יחידה שצריכה להכתיב את המעשים שלכם כעת זהו הרצון להיגמל מההתמכרות. דעתם של אחרים חשובה משמעותית פחות מהבריאות הפיזית והנפשית שלכם. יחד עם זאת אנו ב "רוח בכפר", מבינים כי ישנה חשיבות רבה לפרטיות שלכם. לא כל השכנים צריכים לדעת על התהליך הפרטי שאתם עוברים. על כן, הווילה אשר הוסבה למרכז גמילה ממוקמת כך שרחוקה מעיניים טועות, דבר המעניק לכם את כל הפרטיות לה אתם זקוקים.

 

מרכז גמילה יוקרתי

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    מרכז גמילה יוקרתי ואיכותי

    התמכרות עשויה להיות אחד מהאתגרים המורכבים ביותר שאיתם עשוי אדם להתמודד בחייו. יחד עם זאת, ההתמכרות, היא כאין וכאפס לנוכח מה שעוד עתיד לעמוד בפניו, במקרה שהוא יחליט לעשות את הדבר הנכון והבריא ביותר עבורו ולהיכנס לתהליך גמילה. במקרים כאלה, גמילה, פירושה עבור האדם המכור, שבירה של כל הדפוסים הישנים שלו, בצד התמודדות פיזית, נפשית וחברתית, שמטרתן ללמד אותו לתפקד מחדש ואף לרכוש לעצמו את סט הכלים החדשים שיאפשרו לו להתמודד בהצלחה עם החזרה למסלול החיים הנורמטיביים. מובן מאליו, כי בדומה למוסדות אחרים, גם מרכזי גמילה מגיעים ברמות שונות, אולם כאשר המדובר בעניין רגיש כל כך כמו גמילה, מרכז גמילה יוקרתי ודיסקרטי הוא הפתרון הנכון. למענה מקצועי, פנו אל רוח בכפר.

    לבחור נכון – להצליח בגמילה

    רוח בכפר פותח בפניכם את האפשרות לגמילה מוצלחת, רגועה ונכונה. אנשי הסגל הנמצאים לרשותכם מחויבים לעשות כל שביכולתם לעזור לכם, וגם הפרטיות שלכם תישמר בקפידה!

    מרכז גמילה יוקרתי – מהו המרכז המתאים עבורכם?

    נתוניו של מרכז גמילה יוקרתי שונים (וכמובן, גם טובים) מעט יותר מנתוניהם של מרכזי הגמילה האחרים. במרכז כזה, יושם דגש גם על הדיסקרטיות ועל פרטיות המטופלים, בד בבד עם המשאבים המושקעים על מנת להפוך את החוויה עבור המטופלים לא רק למוצלחת יותר, אלא גם לנעימה בהרבה יותר. בבחירת מרכז גמילה יוקרתי, חשוב לשים דגש על הנקודות הבאות:

    • התמחות – קיימות לא מעט סוגי התמכרויות, וכל אחת מהן מצריכה טיפול שונה במקצת על מנת להביא לתוצאות מוצלחות. לכן, וודאו מראש כי המרכז שבמרכז תשומת הלב שלכם אכן מתמחה בטיפול בהתמכרות שאיתה אתם מתמודדים. כמו כן, כל תוכנית טיפול חייבת להיות מעוצבת ומותאמת באופן אישי ופרטני לצרכיו של המטופל הספציפי ולא One size fits all.
    • הרמה המקצועית – מרכז גמילה חייב להעסיק סגל מינימאלי מסוים. מרכז גמילה יוקרתי לא יעסיק אך ורק את הסגל המינימאלי אלא יתגבר אותו באנשי מקצוע נוספים שיעמידו את כישוריהם ומומחיותם לרשותכם בתקופת הגמילה.
    • האווירה שבמרכז הגמילה – אווירה נמדדת בלא מעט פרמטרים, החל בשירותיות של אנשי הסגל וכלה במספר האנשים בחדר. מרכז גמילה יוקרתי יצטייר, בכל אחד מהאספקטים הללו, כשהוא בולט באיכותו וברמתו על מרכזי הגמילה שאינם יוקרתיים.
    • דיסקרטיות – למרות שכרגע, בכניסה למרכז גמילה, הפרטיות שלכם היא הדבר האחרון שצריך להיות בראש מעייניכם, מרכז גמילה יוקרתי יאפשר לכם לשמור על פרטיותכם. לא תהיו חשופים לעיניים זרות, וגם אנשי הסגל מתודרכים לשמור בקפידה ובקנאות על פרטיותכם.

    שאלות תשובות

    מה הם הפרמטרים לפי הם ניתן לדעת האם המרכז הוא יוקרתי או לא?

    מומלץ לבחון מספר פרמטרים עיקריים בבחירת מרכז גמילה והם המומחיות בסוגי ההתמכרות, גישות טיפול מקצועיות, האווירה במקום וכן שמירה על דיסקרטיות וחיסיון רפואי.

    מדוע רוח בכפר נחשב מרכז גמילה יוקרתי?

    מרכז רוח בכפר מוכר וידוע כמרכז גמילה יוקרתי הממוקם בכפר סבא, המתפרס על שטח נרחב של מדשאות ופינות ישיבה. במרכז תמצאו כיתות וחדרי למידה לפיתוח העצמי ולהתמודדות של כל מטופל הן בתוך קבוצה והן באופן פרטני. כמו כן צוות עובדים מומחה חם ועוטף, הפועל באופן מקצועי בשיטה הוליסטית ייחודית ובעלת תוצאות.

    איך יוצרים איתנו קשר?

    שלחו לנו מייל aviakaufman@gmail.com או התקשרו 0502704333 , נקבע פגישה ונתחיל יחד בדרך חדשה לחיים בריאים.

    קידום אתרים בגוגל