Facebook Whatsapp Youtube

מטפלים בהתמכרות ביעילות

מי מאיתנו לא ניסה לפחות פעם בחייו למלא טופס לוטו או לגרד חיש-גד? האמיצים שבינינו אולי אפילו נכנסו לקזינו באחת החופשות בחו"ל, והתנסו במשחקי מזל של ממש, המקצועיים באמת. אם אכן השתתפת במשחק מזל כזה או אחר מתישהו בחייך, וודאי חווית את ניצוץ הריגוש שמגיע לקראת קבלת תוצאות ההגרלה, חלוקת הקלפים או עצירת הרולטה. כולנו אוהבים לחוות מפעם לפעם דרמה ולצאת משיווי המשקל שלנו. עם זאת, לא פעם הופך הריגוש הזה למעוז בריחה ואם לא נטפל בו בהקדם, הוא עשוי להפוך להתמכרות מסוכנת. בכל שנה, פונים מאות ישראלים אל מרכז גמילה מהימורים כדי לקבל סיוע מקצועי וטיפול בהתמכרות ממנה הם סובלים. רוח בכפר הוא אחת ממרכזי הגמילה השיקומיים המובילים במדינה, והוא מעניק טיפול ייחודי הדוגל בהתאמה אישית לצרכי כל מטופל ומטופל.

להפסיק לחיות מניצחון לניצחון

עולם ההימורים יכול להיות אי קטן של שלווה עבור רבים מאיתנו. כאשר אנו חווים תסכול רב ב"חיים האמיתיים", וכאשר תחושת הכישלון מלווה אותנו למשך תקופה לא קצרה, יש משהו מפתה באיסוף כמה ניצחונות קטנים. הישגים, פשוטים ככל שיהיו, עשויים לשקם את הדימוי העצמי הפגוע ולספק את הכמיהה שלנו לחוות הצלחה. עם זאת, מדובר בדרך הקצרה ביותר שעשויה להתגלות כארוכה ביותר. המענה המהיר והפשוט שמציעים ההימורים מתגלה בסופו של דבר כמעגל שקשה מאוד לשבור, ככל שההפסדים מתחילים לגבור על הניצחונות. בתוך המערבולת הרגשית הזו, רבים הולכים לאיבוד. ככל שההימורים הופכים לפעילות הדומיננטית ביותר בחיים והחובות מצטברים, סביר להניח שההתנהגות של האדם המכור תשתנה באופן ניכר- התפרצויות זעם, שקרים והתחמקויות, התנהגות מתגוננת והתנהלות חשאית סביב כסף הן תופעות לא נדירות. ככל שהמצב הגיע לכדי תסמינים אלו, ייתכן מאוד שנדרש סיוע מקצועי ופניה אל מרכז גמילה מהימורים.

למי מומלץ לפנות כדי לטפל בהתמכרות ביעילות?

מכורים רבים יתעקשו בתחילת הדרך כי מדובר אך ורק בתחביב שהם יכולים להפסיק אם רק ירצו בכך, אך ברוב המקרים, הם עשויים לגלות כי הם שבים אל המשחקים פעם אחר פעם. לעתים, מה שבאמת נדרש הוא סביבה נקיה לחלוטין בה יוכלו להתמקד בטיפול. "רוח בכפר" מאפשר למכורים לשהות במתקן נעים ופרטי בלב הטבע, כשהם מוקפים באנשי טיפול מהשורה הראשונה. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו וללמוד על תוכנית הטיפול הייעודית שלנו להתמכרות להימורים.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל