Facebook Whatsapp Youtube

לקדם החלמה בתנאים נעימים

התמודדות עם התמכרות מלווה פעמים רבות בבושה רבה, ולכן לעתים קרובות החסם העיקרי לקבל טיפול יהיה הפחד מהחשיפה והמבוכה הרבה שחש האדם מכך שאיבד את השליטה על חייו. עם זאת, לא מדובר במבוכה אישית גרידא, לעתים קרובות האדם המכור חושש מהפגיעה בתדמית המשפחה או בנזק שהדבר עשוי לגרום לקריירה שלו. לכן, ככל שיהיה באפשרות האדם המכור להבטיח את פרטיותו בתהליך הטיפול במרכז גמילה כמו מרכז "רוח בכפר", כך גוברת הסבירות כי יוכל להתמקד בגמילה במינימום הסחות דעת. פניה אל מרכז גמילה מסמים פרטי ודיסקרטי תאפשר תהליך מיטיב ומכבד יותר, ללא סיכונים בחשיפה לא רצויה.

מרכז גמילה מסמים פרטי מבטיח לך אנונימיות מלאה

מרכזים פרטיים לגמילה מסמים, כשמם כן הם, מבטיחים לך את אחד התנאים החשובים להחלמה מיטיבה – פרטיות. כניסה למרכז סגור יאפשר לך לשמור על אנונימיות וליהנות משירותי טיפול ייעודיים ממוקדים, תוך התנסות באפיקי טיפול מוכחים לגמילה יעילה בליווי צוות מוסמך של אנשי מקצוע. אם עבודתך היא בעלת אופי רגיש, כמו משרה ממשלתית או בעלת אופי ציבורי, או אפילו אם סביבתך שמרנית ויש לך חשש כי הנזק החברתי שייגרם לך ולמשפחתך עשוי להיות כבד אם יתגלה ויעיב על תהליך הגמילה, מרכז ששומר על פרטיותך עושה את כל ההבדל. כמו כן, לעתים קרובות, מכוני גמילה ציבוריים עשויים להיות עמוסים מאוד ורשימת ההמתנה עשויה להיות ארוכה. האדם המכור נמצא במקום שברירי ממילא ואם כבר התקבלה החלטה לקבל עזרה, חשוב שננצל אותה לפני שישנה את דעתו או ימעד שוב. מעל לשליש מהמכורים יוותרו על הניסיון להיגמל לאחר שבועיים של חיפושים ורק מעטים יהיו מוכנים להמתין למקום פנוי מעל חודש. מרכז גמילה מסמים פרטי הוא אקסקלוסיבי יותר, ולרוב תהיה לו רשימת המתנה קצרה יותר.

לקדם החלמה בתנאים נעימים ומיטיבים

יתרון נוסף למרכזי גמילה פרטיים הוא האווירה שניתן לצפות לה ממוסד פרטי. לצד החדרים המשופצים והמתקנים הנעימים, לרוב גם משכורות ותנאי הצוות יהיו טובים יותר, מה שברוב המקרים משפיע גם על שיעור השחיקה והיחס שלהם. "רוח בכפר" מזמינה אותך לתהליך בדיסקרטיות מלאה, עם צוות מוביל בתחומו ובאווירת כפר נעימה ומיטיבה שתאפשר לך להתחיל בחיים חדשים בתנאים הטובים ביותר.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל