Facebook Whatsapp Youtube

מרכז גמילה כפר סבא

המושג גמילה מתייחס לתהליך אותו מעוניינים לעבור אנשים שהתמכרו לסמים, אלכוהול, להימורים ולפעולות כפייתיות אחרות. מרכז גמילה, הוא מוסד מקצועי המעסיק בתוכו צוות רב מערכתי, ומוליך מספר סוגים של תהליכי גמילה, לצד ליווי מלא כאשר מופיעים תסמיני הגמילה הכואבים. חשוב לציין כי ההכרה בחשיבות בתהליך הגמילה היא עצומה, ומעידה על סיכויי החלמה ושיקום חיוביים. מחפשים אחר מרכז גמילה באזור כפר סבא? הצוות של רוח בכפר ישמח לייעץ וללוות אתכם לאורכו של התהליך.

מרכז גמילה כפר סבא: לעשות את הבחירה הנכונה

כאשר אנשים מכורים מחפשים אחר מרכזי גמילה, הם מכירים באשמה, בבדידות ובבושה המתלווה לתלות שפיתחו, וכעת יש להם את הרצון לשנות זאת. אין ספק שרצון זה מביע התחייבות רצינית לקראת מציאת פתרונות – והתמודדות עם הנסיבות הבינאישיות או אחרות שהביאו אותו עד הלום. כעת, לאורכו של החיפוש אחר מרכז גמילה, על המתעניינים להבין אילו דגשים חשובים צריכים להתקיים במוסד מסוג זה:

  • מקצועיות מרכז הגמילה – ישנם מספר פרמטרים המסייעים לבחון את טיבו של מרכז הגמילה. ראשית על הצוות להתמחות בתחומים הרלוונטיים לסוגי ההתמכרויות בהם מטפלים במקום זה. בין אם מדובר בפסיכיאטריה, פסיכולוגיה, או עבודה סוציאלית – על עובדים אלו לעבור תקופות התנסות ולמידה מעמיקה כדי לסייע למכורים להיגמל.
  • תכנית הטיפול – לצד המקצועיות של עובדי מרכז הגמילה, עליכם לבדוק את דרכי הטיפול אותם הם מציעים, וכיצד הם בונים ומתאימים אותה לכל מטופל ומטופל.
  • מחיר תהליך הגמילה – ישנם מוסדות גמילה ממשלתיים ופרטיים, והמחיר, בהתאם לכך, מושפע רבות. כמובן שכל מרכז גמילה מציע טיפולים שונים, ואין מרכז אחד שדומה למשנהו, ולכן חשוב לבחור במקום מקצועי – גם אם המשמעות שלו היא תשלום גבוה.

כניסה למרכז גמילה: להתמודד עם השדים הפנימיים

אין ספק שתהליך הגמילה מההתמכרות היא מלחיצה לא פחות מהנזק שהיא זורעת. עם זאת, הצוות התומך של רוח בכפר יסייע לכם לצלוח את תהליך ההחלמה והשיקום – כדי לבנות את חייכם מחדש.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    מרכז גמילה כפר סבא או ראשל"צ? האם למיקום יש באמת חשיבות?

    מרכזי גמילה הם הפתרון המקצועי הממוסד והמסודר להתמודדות עם ההתמכרויות השונות. לעיתים קרובות, עולה הסברה, כי כאשר מחפשים מרכז גמילה מתאים, צריך להתחשב בעניין מיקומו של מרכז הגמילה, כאחד מהקריטריונים הנלקחים בחשבון בעת הבחירה. למשל, אם אתם גרים בכפר סבא, באופן טבעי, תעדיפו מרכז גמילה כפר סבא, אם אתם גרים בראשון לציון, תעדיפו מרכז הממוקם בראשל"צ וכן הלאה. חשוב לציין, כי מעבר למיקום הנוח קרוב לסביבת המגורים, ישנם עוד קריטריונים (ואפילו חשובים יותר), אשר אמורים לדעתנו להכריע בבחירת מרכז גמילה במרכז, או בכל מקום אחר בארץ. למענה מקצועי, פנו אל רוח בכפר.

    מרכז גמילה כפר סבא – מה הם הקריטריונים נוספים לבחירה?

    כאשר בוחנים מרכז גמילה כפר סבא, תל אביב, ירושלים או אילת, קודם כל, ראוי לבחון את האספקטים המקצועיים במקום – תחום התמחותו של מרכז הגמילה (למשל, גמילה מסמים, מאלכוהול, מהימורים וכד') ולבחור מרכז גמילה שהתמחותו תואמת לצורך שלכם. כמו כן, חשוב לבחון את הצוות המקצועי במקו, ולא להתבייש לבקש תעודות הסמכה ומסמכים דומים, שיעזרו לכם לוודא כי המדובר המכון גמילה אמין ומקצועי.

    בנוסף, חשוב לבחון את האווירה במקום. מקצועיות, לכשעצמה, חשובה מאד, אולם מדובר בתהליך הדורש תמיכה ומעורבות רגשית מצד אנשי המקצוע המנהלים את תהליך הגמילה, כך שאם אתם חשים כי האווירה במקום אינה חמה, חובקת ותומכת, ותרו על מכון הגמילה הספציפי הזה, והמשיכו בחיפושיכם.

    תוכנית הגמילה – נכון, לרוב, לא עומדים בידיכם הכלים המקצועיים הנדרשים על מנת להעריך את תוכניות הגמילה השונות ואת התאמתן לכם או לבן משפחתכם הנגמל. יחד עם זאת, חשוב כי במקומות כאלה, תותאם תוכנית הגמילה לנתוניו האישיים של המטופל, ותתחשב בצרכיו ולא ההיפך. מסגרות נוקשות שמוכתבות "מלמעלה" עלולות שלא להתאים לחלק המטופלים, ולכן, יש לבחון זאת מראש.

    ומה לגבי המחיר?

    תראו, אין בכלל ספק כי המדובר בסיפור לא זול, במיוחד כשהגמילה מתבצעת במרכז גמילה פרטי ולא באישפוזית ציבורית. אבל, אנחנו יכולים לומר לכם כי המדובר בהבדל של שמיים וארץ בין הפתרונות השונים, והבדל, שגם, בסופו של דבר, מתבטא בהצלחת הגמילה וביכולתו של הנגמל לעמוד בה לאורך זמן. אז במקום להשוות את העלויות היבשות, יש צורך להרחיב את זווית הראיה ולהתייחס ליחס עלות – תועלת (או, במילים פשוטות – מבחן התוצאה). לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם רוח בכפר.

    שאלות תשובות

    האם יש חשיבות למיקום של מרכז הגמילה?

    כמובן שמיקום מרכז גמילה משפיע על הבחירה כי לרוב אנשים מעדיפים מוסד שקרוב אל מקום המגורים שלהם, אבל יש להסתכל על קריטריונים בעלי חשיבות עליונה מכך כמו המומחיות של המרכז בסוג ההתמכרות הספציפי ממנו אתם סובלים, הניסיון והמקצועיות של הצוות במרכז הגמילה וכן גם בחינת הטיפול והיחס כלפי המטופלים במרכז.

    מה כולל הטיפול ברוח בכפר?

    הטיפול במרכז גמילה רוח בכפר מותאם באופן אישי למכור בהתאם לסוג ההתמכרות ולצרכיו. המרכז דוגל בחווית טיפול הוליסטית המתמקדת בגוף, ברוח ובנפש ותכנית הטיפול מורכבת מטיפולים פרטניים, קבוצתיים, משפחתיים, טיפול 12 הצעדים, הערכה ואבחון רפואי ועוד. לפגישת ייעוץ צרו עימנו קשר!

    איך יוצרים איתנו קשר?

    תוכלו להתקשר אלינו למספר הטלפון 0502704333 או לשלוח אלינו מייל לכתובת aviakaufman@gmail.com.

    קידום אתרים בגוגל