Facebook Whatsapp Youtube

הזדמות לשינוי בחיים

התמודדות עם התמכרות היא ללא ספק אחד הדברים המורכבים שאדם עשוי להתמודד עמם במהלך חייו. גם אם נצליח לעבור בכוחות עצמנו את הגמילה הראשונית שעשויה להיות מלווה בתסמינים קשים ובתסכול רב, העבודה הקשה באמת תתחיל דווקא כשאנחנו נקיים. ההתמודדות עם הדפוסים שאימצנו לאורך השנים והפיתויים שנמצאים שם כל הזמן, דורשים תעצומות נפש בלי הרף. ברגע כזה, חשוב שנלמד לקחת אחריות על המצב ולקבל את העזרה הנדרשת לנו. אם חיפשת אחר מרכז גמילה כפר סבא מציעה פתרון ייחודי בשם "רוח בכפר", בסביבה שקטה ונעימה בחיק ועם צוות מוביל בתחומו. הנכונות שלך לקבל עזרה היא המפתח לשינוי המיוחל.

היתרונות בפניה אל מרכז גמילה כפר סבא והסביבה

חשוב שנזכור, הצעד הראשון שהוביל אותנו אל דפוסי ההתמכרות שלנו הוא האמונה כי איננו זקוקים לאף אחד. למדנו לתת לעצמנו סיפוק מידי מבלי לתת דין וחשבון לאיש, ולכן הכוח החשוב ביותר שעומד לרשותנו לניהול ההתמכרות, הוא היחסים שלנו עם האחר. זוהי התזכורת המתמדת שלנו שאיננו לבד ושכדי לצלוח את הכאב שאנחנו נושאים, חשוב שנפנה לקרובים לנו. כחלק מהמאמץ הזה לצאת מעצמנו ולהביט החוצה, חשוב שנקבל ליווי מקצועי שיאפשר לנו לעבור את הגמילה על הצד הטוב ביותר ולקבל כלים חיוניים להמשך הדרך. ישנן סיבות טובות מאוד שבגללן פונים כל כך הרבה מכורים מאזור המרכז אל מרכז גמילה אחר בכפר סבא והסביבה, ואינם עוברים את התהליך לבדם. הכלים והמיומנות המקצועית שעומדים לרשות המרכז מאפשרים לעבור את התקופה המורכבת הזו בצורה המיטיבה ביותר ולהתחיל בהחלמה על קרקע יציבה. למרכז הגמילה יש את הפתרונות התרופתיים והטיפוליים, וכן את אמצעי הנוחות הנדרשים כדי לצלוח את תסמיני הגמילה טוב יותר, והתמיכה הרגשית הרבה שמסופקת למטופלים תשרת אותם למשך כל חייהם.

המענה שחיפשת בקרבה לאזור מגוריך

אם חיפשת באזור המרכז מרכז גמילה, כפר סבא היא ביתו של אחד מהמרכזים המובילים בישראל. מרכז "רוח בכפר" מעניק לך הזדמנות חשובה מאין כמותה לצאת לחיים חדשים ולקבל את רשתות התמיכה שיאפשרו לך להשתחרר מההתמכרות שלך ולהתמיד בשגרה החדשה כל חייך. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל בדרך אל החופש.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל