מצבים בעייתיים ביותר – תוצאה של התמכרות קשה

מצבים בעייתיים ביותר – תוצאה של התמכרות קשה

התמכרות להימורים היא דבר לא פשוט כלל. אדם שמכור להימורים יכול להגיע למצבים מאוד בעייתיים שבהם הוא מסתבך עם גורמים שונים בשל העובדה שהוא חייב להם כסף ואין לו בנמצא. מעבר לכך, מדובר על מצב נפשי בעייתי מאוד. אם חשבתם שמה שיסייע לאדם שמכור הוא שתביאו לו כסף כל הזמן, תלוו לו או תדברו איתו על זה ותסביר לו את חומרת המעשים שלו, חשוב שתדעו כי סביר להניח שלא מדובר על פתרונות שיעזרו באמת. התמכרות להימורים היא התמכרות לכל דבר אשר דורשת טיפול ממוקד, איכותי ומדויק, לרוב במרכז גמילה. אם אתם תוהים איך מצליחים להיגמל מהימורים? חשוב שתדעו שהתשובה לכך היא מרכז גמילה איכותי.

איך מצליחים להיגמל מהימורים? האם חייב לבחור במרכז גמילה?

חשוב להבין כי לשאלה איך מצליחים להיגמל מהימורים? אין תשובה חד משמעית שכן, הכל בהתאם לאדם עצמו, להיקף ההתמכרות שלו ולחומרתה ועוד. בכדי להיגמל מהימורים יש צורך למצוא את השורש של ההתמכרות שבגינו התפתחה ההתמכרות המדוברת ולהבין ממה האדם המכור מנסה לחמוק. כלומר, לא מספיקה הגמילה עצמה מההימורים אלא בכדי שהאדם לא ישוב להימורים שוב לאחר הגמילה, חשוב ביותר להבין את שורש ההתנהגות שלו ולהציע לו טיפול מתאים שיסייע לו. כדאי מאוד לבחור במרכז גמילה גם עבור גמילה מהימורים. על אף שלעיתים נדמה כי גמילה זאת איננה דומה לגמילה מסמים או גמילה מאלכוהול אשר מתבצעות במרכז גמילה, הרי שבהחלט מדובר על התמכרות לכל דבר שבכדי לצאת ממנה יש לבחור במרכז גמילה המספקת טיפול איכותי הן בשלב הגמילה עצמה והן בשלב לאחר הגמילה וזאת בכדי להבטיח שהאדם לא ישוב להתמכר שוב להימורים.

באיזה מרכז גמילה כדאי לבחור?

כיום ניתן למצוא לא מעט מרכזי גמילה ועל כן, חשוב ביותר לבחור מרכז גמילה אשר ידוע כי בו יש צוות מקצועי ומנוסה גם בתחום גמילה מהימורים. יש לוודא כי מדובר על הסביבה הנעימה, הנוחה והאיכותית ביותר לצורך גמילה מהימורים, כי הצוות במקום יודע כיצד להתמודד בהצלחה עם מכורים להימורים וכי האדם שיגיע למקום יצליח להתמודד בצורה המיטבית עם ההתמכרות שלו.

אם אתם מחפשים מרכז גמילה שיסייע לכם עם גמילה מהתמכרות מהימורים, כדאי מאוד שתיצרו קשר עם רוח בכפר, מרכז גמילה באווירה אחרת.

להתנקות. להשתקם.
לבנות חיים חדשים
השאירו פרטים ונתחיל בדרך חדשה
מאמרים נוספים בנושא

תפריט

לפרטים וקביעת שיחה עם הצוות שלנו