Facebook Whatsapp Youtube

תהליך הגמילה מחומרים ממכרים

חומרים ממכרים כמו סמים, הפכו עם השנים לנפוצים וניתנים להשגה. אם לפני כמה שנים היה מאוד קשה למצוא את סוג הסם שבו אתם משתמשים היום, כעת ניתן למצוא אותם בכל מקום. אצל החברים, השכנים ואפילו אצל המשפחה. השימוש בסמים הלך וגבר וכך גם עלו  נתוני ההתמכרות בקרב האוכלוסייה הרחבה, אצל נשים, גברים וצעירים. בעקבות העלייה של המתמכרים לסמים, כך גם נפתחו בהלימה מרכז גמילה מסמים פרטי הרבה יותר. הם נותנים מענה טיפולי ומעטפת שלמה לכל המצבים הנפשיים והפיזיים איתם מתמודדים לא מעט אנשים שמשתמשים בסמים. מרכז גמילה מסמים נחשב לאחד ממרכזי הגמילה הטובים בארץ. הוא נותן מענה טיפולי מקיף לכל המטופלים שמתמודדים עם סוגי התמכרויות שונים, כמו סמים.

איך בוחרים מקום מתאים?

אנשים שמעוניינים להגיע למרכז גמילה, צריכים לבדוק לפני כן לגבי מספר פרמטרים. הדבר הראשון והכי חשוב שצריך לברר הוא: וותק. כמה זמן המרכז קיים? האם הוא טיפל בעבר במטופלים שהתמכרו לסמים? כמה הצלחות היו לו? לאחר מכן, חשוב גם לברר לגבי המקצועיות – כמו אילו סוגי מטפלים הוא מעסיק, באילו תחומים, האם יש לו אישור להחזיק מרכז גמילה ועוד. הבדיקות הללו צריכות להיעשות טרם ההגעה למרכז, ניתן גם לקבוע שיחת ריאיון ראשונה ושם לברר את הפרטים הללו ואף לבקש מסמכים. למה זה כל כך חשוב? מכיוון שאתם נכנסים לתהליך של גמילה וחושפים פרטים מאוד אינטימיים שלכם, חשוב לדעת האם המקום שומר על אנונימיות, מציע טיפולים מקצועיים ועוד.

האם יש עלויות על שהות במרכז פרטי?

מרכז גמילה מציע את שירותיו בתמורה לעלות. הי אומנם לא מבוטלת אבל יכולה להציל לכם את החיים. כדי שתוכלו לבחור את המרכז הטוב ביותר עבורכם, אתם צריכים לבדוק את עניין העלות ומה היא כוללת. יש לעיתים הבדלים בין העלויות בין מרכז למרכז, הדבר הכי נכון לעשות הוא השוואות.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מנוסה ומקצועי מאוד, ונותן מענה טיפולי מקיף עבור מטופלים שהתמכרו לסמים. יחד עם הוותק העשיר שהוא צבר, הוא יסייע לכם להיגמל ולחזור לשגרה במהרה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל