Facebook Whatsapp Youtube

הזמן שלכם להתחיל הכל מחדש

אנחנו מאמינים כי לכל אחד יש את היכולת להוציא את עצמו מהסיטואציה בה הוא נמצא ופשוט, להתחיל מחדש. אנחנו יודעים, זה לא תמיד קל, אבל בתור מי שעובדים במתחם של רוח כפר כפר סבא, לא מעט שנים, אנחנו יכולים להעיד מקרוב על סיפורים עוצרי נשימה, כאלו שנדמה כאילו יש רק באגדות או בספרים. אמנם, מחלות בנפש הן לא משהו שאפשר לראות בהיכרח על הגוף, אבל אין זה אומר כי קל להשתחרר מהן. בין אם אתם חושדים בהתמכרות של קרוב משפחה ובין אם אתם חוששים לבריאות של מי מהחברים הטובים שלכם וגם אם אתם עצמכם, מבינים כי הגיע הזמן לקבל קצת עזרה, אנחנו כאן, כדי להושיט יד.

איך נראה תהליך ההחלמה והטיפול

קודם כל, לפני כל דבר אחר, אנחנו לא יכולים להתחיל לעבוד ללא הסכמת המטופל ובלי שהכרנו בכך שהגיע הזמן לעבור תהליך שיקום ועבודה משמעותיים. לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים על חששות של מטופלים ובעיקר, על חוסר ביטחון בכך שהתהליך אכן יצליח. לכן, אנחנו, רוח כפר כפר סבא, מקפידים להעניק לכל מטופל יחס אישי ומענה טיפולי מגוון, בהתאם לצרכים שלו. בין היתר, תוכלו ליהנות מטיפול פרטני, טיפול קבוצתי ועבודה בהמשך, עם קרובי המשפחה והחברים, כדי להביא להשלמת הטיפול עם שיקום בתוך הקהילה.

אנחנו עובדים לאור שיטת 12 הצעדים ועושים כל מה שאפשר, כדי לאפשר למטופלים שלנו לחיות חיים שמחים יותר, מלאים יותר, כאלו שלא תלויים עוד באותה התמכרות קשה או כל קושי אחר.

גם לכם מגיע לחיות חיים טובים

כולם עוברים אתגרים ואתם ממש לא אשמים בכך שאתם צריכים עזרה. להיפך, אם אתם מחפשים רוח כפר כפר סבא, זה רק משום שאתם עושים את הצעד הראשון בתהליך ההחלמה והריפוי. אנחנו מתעוררים בכל בוקר באמונה כי לכל אחד יש את האפשרות ליצור מציאות חדשה. אנחנו נעשה הכל כדי לאפשר לכם להחלים, החלמה מלאה. אם יש לכם שאלות או חששות, נשמח לענות בהרחבה בטלפון ובאתר, עוד היום.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל