Facebook Whatsapp Youtube

סימני התמכרות לאלכוהול

אלכוהול נחשב לחומר ממכר בדומה לסמים כמו: קנאביס והרואין. למרות הידיעה שמדובר בחומר ממכר, רבים משתמשים בו במקומות רבים: במהלך בילוי בפאב או בר, באירועים חברתיים, בזמן הפנוי בבית ובעיקר במצבים בהם יש צורך לברוח מסיטואציות מורכבות שונות שיכולות להטריד אותנו לאורך כל שעות היום והלילה. השימוש באלכוהול הכפיל את עצמו בשנים האחרונות, בעיקר בעקבות הקורונה וכך למעשה גדלה ההתמכרות לאלכוהול בקרב האנשים וגרמה להם לצרוך יותר ויותר. במידה ואתם מרגישים שאין לכם שליטה בשימוש באלכוהול וכי אתם רוצים להיפטר מההרגל המגונה, כדאי לפנות לגמילה באחד ממרכזי הגמילה בארץ ולתהליך תהליך ניקוי. מרכז הגמילה "רוח בכפר" יכול להיות המקום המתאים ביותר עבורכם. יחד עם הצוות המקצועי והמטפלים שעובדים במקום, תוכלו לקבל תוכנית טיפולית מותאמת אישית, לווי אישי מהרגע הראשון ועד שתצליחו בתהליך.

סימני התמכרות לאלכוהול

איך תדעו שגם אתם התמכרתם לאלכוהול? היום רוב המשתמשים בשתייה החריפה לא יכולים להעיד על עצמם שהם מכורים. אלא לרוב הסביבה אומרת להם ואז הם מתחילים לתת כל מיני מענים שמצדיקים את העובדה שהם לא התמכרו לשום דבר. האומנם? התמכרות לאלכוהול מציגה הרבה מאפיינים ותסמינים והם מציגים באופן מובהק האם אתם מכורים או לא: תסמיני חרדה ודיכאון, בעיה ליצור קשרים חברתיים או להיות בקשר עם המשפחה, רצון לשתות בכל שעה ביום, אפילו בצהריים, להשתמש באלכוהול כתרופה ולא כהנאה, תחושה של שליטה בכל מעשה שאתם עושים, למרות שהוא יכול להיות גם מסוכן. השימוש יכול להוביל גם לבדידות, למצבי עייפות, איחורים במשימות בעבודה, בלימודים, אין לכם קשב מלא לילדים או להתחייבויות השונות של הבית ועוד. אלו הם סימנים מובהקים של התמכרות. חשוב לשים לב אליהם ולגשת לטיפול.

 

מכורים? חשוב לגשת לעזרה

אם הגעתם למסקנה שאתם שותים הרבה, וזה מזיק לכם להתנהלות השוטפת והיומיומית בכל תחום – חשוב לגשת לטיפול בהתמכרות לאלכוהול בהקדם. אומנם טיפול נשמע כמו תהליך ארוך, מורכב ולא פשוט, אך ככל שתתחילו מוקדם יותר כך תצליחו להיגמל במהרה.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון וידע רב בלווי נשים וגברים שהתמכרו לאלכוהול בחייהם והצליחו, בעזרת הטיפול המתאים, לסייע להם להיגמל ולהיפטר מההרגל המגונה.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל