Facebook Whatsapp Youtube

איך בוחרים מוסד גמילה?

הימים האחרונים מעסיקים אתכם מאוד, יש לכם הרבה מאוד עומס, מתח ותחושת עצבים וכל זה בעקבות התמודדויות שונות של החיים – הבוס נתן לכם משימות רבות שלא הספקתם, הזוגיות כבר לא מוצלחת כמו שהייתה, המשפחה דורשת מכם לשים לב יותר להוצאות הכספיות שלכם ואתם, כל מה שאתם זקוקים לו, הוא שקט. את הנחמה שלכם אתם מוצאים בשתיית שתייה חריפה, שדואגת לכמה רגעים טובים של רוגע ושקט. השימוש באלכוהול הוא למעשה בריחה. בריחה מההתמודדות מול המצבים האלו. אתם בוחרים לא לשתף את מה שמפריע לכם, ומעבירים עוד יום בשתיית אלכוהול להנאתם. הבריחה הזו יכולה להיות קטנה, חד פעמים או גדולה ורב פעמים. במקרים רבים אנשים מחליטים להמשיך ולהשתמש בשתייה חריפה כפתרון לבעיות האלו, ולא רק, גם בשימוש בסמים, בהימורים ובאפשרויות נוספות שללא ספק עוזרת, אך לטווח קצר. אם לדעתם התמכרתם לתחושה, חשוב להתחיל תהליך גמילה במוסד גמילה ייעוד, שיספק לכם הסברים להתמודדויות שלכם, כלים איך לטפל בהם נכון ובעיקר מקום חם שיעטוף אתכם בזמן משבר. מוסד הגמילה "רוח בכפר" מטפל רבות באנשים שהתמכרו בחייהם לכל מיני חומרים ממכרים שונים, ונותן מענה טיפולי, איכותי ומקצועי כל הדרך ועד לגמילה המיוחלת.

איך בוחרים מוסד גמילה?

כאשר מתחילים תהליך של חיפוש אחר מוסד גמילה שיסייע לכם להיגמל ממצבי התמכרויות שונים, צריך לשים לב לכמה פרמטרים חשובים. בשלב הראשון חשוב לברר לגבי המיקום. האם הוא קרוב לאזור המגורים שלכם? במידה וכן, זה יכול לחסוך לכם את הנסיעות ולאפשר לכם דרך נוחה להגעה. בשלב השני, לברר לגבי המטפלים – האם מדוברים במטפלים מקצועיים ומנוסים? אפשר להיפגש איתם או לברר עליהם מול הצוות או מול אנשים נוספים שנגמלו וקיבלו מענה טיפולי מהם. הדבר האחרון והוא הכי חשוב – המלצות. עד כמה המוסד מומלץ? כמה מטופלים הגיעו לשם והיו מרוצים? אל תפספסו את הבדיקה הזו.

 

כמה זמן אורכת גמילה?

תהליך הגמילה במוסד גמילה משתנה בין אדם לאדם. מכיוון שמדובר בתהליך איטי והדרגתי, הוא יכול לקחת זמן ומאוד תלוי גם במטופל.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מנוסה ובעל ידע רב בטיפול באנשים שהתמודדו עם התמכרויות שונות לאורך חיים. יחד עם הצוות הטיפולי, הם הצליחו להיגמל ולחזור לחייהם בריאים.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל