Facebook Whatsapp Youtube

איך אפשר להיגמל מצריכת סמים?

סמים הם מכת מדינה, לא פחות. עבור המבוגרים שביננו המכה הזו אפילו מוגדרת כקטסטרופה של ממש, אבל גם לצעירים שנולדו לתוך מציאות שבה ניחוחות סמים מועלים מסיגריות החבר'ה ושמות האפשרויות לבחירה שגורות על לשונם, זה בהחלט עניין שיש להיזהר בו. אבל למרבה הצער, צעירים רבים נגררים להתמכרות קלה עד קשה בטווח רחב של רמות התמכרות, לסמים שונים שהפכו לברי הישג קל ופשוט עד להחריד. זו הסיבה שרבים מהנוער וגם המבוגרים של היום, בכל רמה סוציו אקונומית וגם מהעשירון העליון של הציבור, מוצאים את עצמם מחפשים נואשות אחר דרכים מומלצות לגמילה מסמים. רוח בכפר, מכון הגמילה המצליח ביותר שמאחוריו שנות וותק והצלחה מלאה באלפי מטופלים, מספרים על סמים, התמכרות, גמילה וכל מה שביניהם, וגם דרכים מומלצות לגמילה מסמים.

מה מוגדר כהתמכרות לסמים?

אין הגדרה מוחלטת לאזורים האפורים שבין קור רוח להתמכרות חסרת שליטה, אבל ניתן לומר שיש אזור סיכון שממנו על פי רוב הדרך מהירה וחד משמעית אל תוך התמכרות. באופן כללי כולנו, כולל שומרי החוק האחראיים ביותר, מכירים את ניחוחם של הסמים הקלים, ומן הסתם גם את התחושה, אבל הדרך מטעימה אחת ועד התמכרות היא לעיתים קצרה וחסרת בלמים. אז חשוב לומר, דרכים מומלצות לגמילה מסמים מתחילות בזהירות והתרחקות אפילו מפעם אחת, כי מי יודע מה יגיע אחריה. הרגע שבו הסמים מקודמים לפני צרכים אחרים אומר למעשה שהצורך בסמים השתלט על מנגנוני הבחירה של הנפש, ומכתיב לה ויתורים כדי לממש אותו. מכאן והלאה תהיה רק ירידה.

דרכים מומלצות לגמילה מסמים

התמכרות על פי הספר היא השלב שבו הצורך בסמים גובר על צרכים אחרים של הגוף או הנפש, למשל- ויתור על בילוי עם חברים לצורך עישון או השגת סמים, ויתור על ארוחה לטובת סם, ירידה בחשקי קניות וחוויות אחרות לטובת הנאת צריכה של סמים, כל אלו מסמנים שיש התמכרות בשטח. כאן חשוב לגשת לייעוץ ראשוני הכרחי, בו ייפרסו בפני המכור דרכים מומלצות לגמילה מסמים, המותאמות לרמת ההתמכרות שלו ולנתוני האופי הכלליים, ומשם יוכל הטיפול להתחיל.

מסובכים בסמים? שואלים את עצמכם אם אתם מכורים? מעוניינים לשחרר את עצמכם מהכבלים? התקשרו אלינו כעת או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם מיידית.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל