Facebook Whatsapp Youtube

איך להפסיק לשתות אלכוהול?

אין זה תמיד הדבר הפשוט והברור מאליו לדעת מתי שתינו יותר מידי, הן בבחינת הכמויות והן בבחינת התדירות. הרי צריכת האלכוהול הינה חלק בלתי נפרד מהתרבות והמסורת בכל רחבי העולם. אך בשעה שאנו רואים כי הצריכה של החומר הממכר הזה חריגה, ככל הנראה הגיע הזמן להפסיק לשתות. מכון גמילה מאלכוהול רוח בכפר, מציע את שירותיו המקצועיים בפניכם. זהו המקום האידיאלי אליו תוכלו להגיע על מנת להתנקות מהסם בפרטיות מלאה וללמוד להתמודד עם המציאות מבלי להתפתות לחזור אל הטיפה המרה.

מפסיקים לשתות אלכוהול בעזרתו של מכון גמילה

חשוב להבין כי ההתמכרות לאלכוהול, בדיוק כמו כל התמכרות אחרת מתחילה בראש. התלות הראשונית הזו, היא שמשכה אותנו לראשונה לטעות את הטיפה המרה, ואולי גם להמשיך ולשתות למרות שהטעם לא מזהיר. אט אט, הגוף מתחיל להתרגל, ובמהרה אנו כבר לא יכולים לדמיין את היום שלנו ללא אלכוהול. דבר בא לידי ביטוי בתסמיני גמילה אשר יכולים להופיע בשעה שאין אנו נשתה. אך חשוב להבין כי תהליך ההתנקות הינו משמעותי לגוף.

כך הגוף יוכל לחזור וללמוד להתמודד עם העולם מבלי שהאלכוהול ישטוף את כל המערכות של הגוף. הפסקה של צריכת האלכוהול עשויה להיות מאתגרת כיוון שתסמיני הגמילה עלולים לכלול תופעות כמו חרדות, התכווצויות שרירים ואף הזיות. למען בטיחותכם ושלומכם, מומלץ לפנות אל מרכז גמילה אשר יוכל לסייע לכם בהפסקת השתייה ובהתמודדות מוצלחת עם התסמינים הפיזיולוגיים והנפשיים של תהליך הגמילה.

אתם לא לבד

חשוב לזכור כי בעקבות העובדה כי תהליך הגמילה מאלכוהול הוא לא פשוט, אנשים רבים מעדיפים לנסות להתמודד בכוחות עצמם עם הבעיה. אך בפעול, ייתכן והחליפו סוג אלכוהול אחד באחר, אך הכמות ותדירות השתייה לא השתנתה כלל. זכרו כי אין אתם חייבים להתמודד עם ההתמכרות לאלכוהול בכוחות עצמכם. רוח בכפר יעמדו לצדכם לאורך כל הדרך ויסייעו לכם הן בגמילה הפיזית והן בגמילה הנפשית מהטיפה המרה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל