Facebook Whatsapp Youtube

איך לעצור את הדחף בצריכת תרופות מרשם?

תופעת ההתמכרות לתרופות מרשם הינה נפוצה הרבה יותר ממה שאנו עשויים לחשוב. אנשים רבים מתחילים לנטול את התרופות הללו בשעה שהם מחפשים את המענה היעיל ביותר לקושי ולכאב שהם חווים במהלך היום יום שלהם, בין אם מדובר על כאב פיזי או נפשי. הכדורים אמנם מצליחים להקל על הקושי, אך בשימוש לאורך זמן, רבים עלולים לגלות כי המינון הנוכחי אינו מספק ועל כן מגדילים אותו על דעת עצמם. מכאן הדרך למעגל ההתמכרות סלולה.

לא מצליחים להפסיק להשתמש בתרופות מרשם?

אנשים רבים מאמינים כי מרכזי הגמילה שמורים באופן בלעדי למכורים לסמים ואלכוהול, כך שעשויים להיות מופתעים בשעה שיגלו כי גם התמכרות לכדורים דומה באופן משמעותי להתמכרות לסמים. הכדור הראשון, או מנת הסם הראשונה, נועדה לשכך את הכאב, וכשההשפעה חולפת, מוסיפים עוד כדור למערכה.

חשוב לזכור כי שימוש לרעה בכדורים, לא רק שאינו משכך את הכאב, אלא אף עשוי לנטרל את יכולתו של האדם לתפקד באופן עצמאי ללא נוכחות של תרופות מרשם בחייו. אנשים רבים לא מודעים לתלות הנפשית והפיזית אשר צפויה להם במידה וממשיכים להשתמש בתרופות הללו.

טיפול בהתמכרות לתרופות מחייב הרבה מעבר להתגברות על תסמיני הגמילה הפיזיים. חשוב להבין כי התלות הנפשית אשר נוצרת במצבים מסוג זה הינה קשה ומשמעותה הוא בחשיפה של כל הקשיים אשר הובילו מלכתחילה אל השימוש המופרז בכדורים. לאחר חשיפת הנקודות הכואבות, הטיפול במרכז הגמילה יתמקד במציאת הפתרונות החלופיים והבריאים יותר בהתמודדות עם הקשיים והכאבים.

רוח בכפר – מוצאים את הדרך לחיים חדשים ובריאים!

בין אם מדובר בגמילה מכדורי שינה או משככי כאבים, הרי שהדרך אל עבר הפתרון דורשת רמת מחויבות גבוהה בקרב המטופל ואת התמיכה מבני משפחתו וחבריו. השילוב של הטיפול המתאים, הגמילה והתמיכה אשר יכולים להעניק אנשים קרובים יוכל להעניק לכם את ההזדמנות לצאת לחיים חדשים בהם אין אתם תלויים בתרופות המרשם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל