Facebook Whatsapp Youtube

איך מזהים התמכרות בקרב צעירים

עולם ההתמכרויות הופך להיות מזמין עבור אלפי בני נוער וצעירים תמימים, שאין להם מושג וחצי מושג לתוך מה הם מכניסים את עצמם. זיהוי מאוחר מדי עלול לעלות להם מחיר כבד. לכן חשוב כל כך לזהות מוקדם ככל האפשר ניצני התמכרות וסימנים מוקדמים לכך, ולהפנות אותם לטיפול מקצועי מהר ככל האפשר, מתוך מטרה להחזיר אותם אל מעגל החיים התקין. התמכרות, ובין השאר גם התמכרות להימורים, עלולה להחמיר עם הזמן, לצרף אליה התמכרויות נוספות, התנהגויות מורכבות שהן תוצאה בלתי נמנעת, ומחיר נפשי ומנטלי משמעותי. ככל שחולף הזמן מרגע ההתמכרות יהיה הניתוק מורכב יותר, ולכן הגורם המכריע בטיפול מיטבי בהתמכרות להימורים הוא גורם הזמן. רוח בכפר, כפר נופש טיפולי לגמילה עבור מכורים להימורים, לסמים, לאלכוהול ולאחרים, מציע טיפול הוליסטי מושלם שקצר הצלחה עצומה בקרב מטופלים במשך שנים של עבודה מעמיקה ומסורה, עבור מכורים מכל הסוגים ברמות שונות, ומכל מגזר.

מהי התמכרות להימורים

התמכרות להימורים אינה שונה מכל התמכרות אחרת מבחינת המנגנון האנושי המפעיל אותה. על פי רוב, הסיבה הראשונית לכניסה לעולם ההימורים היא חברתית, במועדוני הימורים שונים, או כספית, לצורך מימון עצמי כזה או אחר באמצעות כסף קל של הימורים וחלומות דמיוניים. כמו כל התמכרות, היא מזינה את עצמה במעגל שאין לו סוף, הכסף הולך ונעלם, החובות הולכים ומצטברים, וההימור הבא מבקש לכסות אותם, וחוזר חלילה. לעיתים קרובות עם הזמן התמכרות להימורים תוסיף לעצמה נספחים של התמכרות לאלכוהול או סמים קלים, כדי להפיג את הלחץ הכלכלי שהיא מניחה על המהמרים המכורים, וכך יוצאת עסקת חבילה עגומה של הימורים, סמים, חובות ויציאה ממעגל החיים הנורמטיבי.

איך מזהים התמכרות

התמכרות באופן כללי מזוהה בראש ובראשונה באמצעות שינויים חברתיים חדים, כאשר המכור יפסיק להנות מחוויות יציאה עם חברים, ימעט בפעילות חברתית באופן כללי, יפסיק להשקיע במראהו החיצוני וברושם שהוא מותיר בקרב סביבתו, וישקע בעולם פרטי דמיוני משלו אשר גורם ההתמכרות משחק בו תפקיד עיקרי. כל סימן כזה מהווה תמרור אזהרה, כאשר חובות, בקשות להלוואות, אי קניות נצרכות ושאר סימנים כספיים מכוונים את הפנס לעבר התמכרות להימורים.

חבר או קרוב אחר הגיע להימורים? מעוניינים לסייע לעצמכם בגמילה בנושא התמכרות להימורים או כל תחום אחר? צרו איתנו קשר מידי, אנו כאן בדיוק עבורכם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל