Facebook Whatsapp Youtube

איך נופלים לגלגל ההימורים ואיך יוצאים ממנו?

הימורים הם מסחר אסור כמובן, אבל גלוי לכולם שהוא קיים ועוד איך. התמכרות להימורים נשמעת לרבים כמו משחק ילדים לעומת התמכרויות כבדות לסמים או לאלכוהול, אולם למרבה הצעד דווקא ההתמכרות הממונית הזו שאינה כרוכה בנטילת תכשיר מסמם אל תוך הגוף, עלולה להביא את המכור למחוזות גרועים במיוחד. בנוסף לזאת, לא כולם יודעים אבל הטיפול בהתמכרות זו אינו שונה מהטיפול בכל התמכרות, מסיבות שונות עליהן נעמוד במאמר זה. רוח בכפר, מכון גמילה מסמים הייחודי מסוגו בארץ, המציע שילוב מקצועי ורב ניסיון מוכח בתחום ההתמכרויות ומאופיין בחשיבה הוליסטית מירבית בתפירה אישית מדויקת עבור כל מטופל, פורסת דרכים מומלצות לגמילה מהימורים. בנוסף, היא קובעת חד משמעית כי הצעד הראשון ברשימת דרכים מומלצות לגמילה מהימורים הוא לגשת לייעוץ וסיוע מקצועי.

איך זה מתחיל בכלל?

התמכרות להימורים מתחילה לעיתים ממשחק קליל וחסר מחשבה, ולעיתים מתוך תחושה חביבה ומלאת ביטחון ש"הבה ננסה את זה פעם". העניין בהימורים הוא, שאחרי שהגלגל לקח מילימטר קדימה הוא רק יאיץ התקדמות, ובמילים פשוטות, הימור אחד מושך אחריו כמעט ללא כל ספק הימור שני ומשם זה הולך וצובר תאוצה שאין עליה שליטה. זאת כיון שהימור שלא הצליח גורר הפסד, והתחושה הפשוטה היא שהנה הנה בפעם הבאה רק נחזיר את הקודמת ונסגור את הבסטה, מה שעל פי רוב לצערנו לא מתרחש במציאות. יחד עם זאת, הימור הוא צעד פשוט וחסר מחויבות, והיד קלה על הדק ההסכמה. אחרי ההימור כבר אי אפשר לחזור אחורה, ומכאן מתחילים העניינים להידרדר, לעיתים להתמכרות סמים או אלכוהול להשכחת החובות, לעיתים להפרעות נפשיות המתפתחות מתוך הלחץ, ולעיתים לתוך עולם הפשע.

דרכים מומלצות לגמילה מהימורים

באופן כללי בכל התמכרות הצלחה של תקופה משמעותית נקייה מסמנת את פתח היציאה אל האור. לכן, במקרים קלים ניתן ללכת לייעוץ מקצועי שיתאים טיפול רגשי ומפגשי תמיכה רציפים ולנסות להתמודד עם הליך גמילה עצמאי, כאשר הכלל הוא שנפילה קלה גוררת חזרה לעומק הביצה. במידה ומדובר בהתמכרות כבדה יותר או שהגמילה העצמאית אינה מתקדמת, עוברים לטיפול במכון הגמילה.

הימורים? התמכרויות? תחושה של איבוד שליטה? אל יאוש! אנחנו נעזור לכם לשוב אל עצמכם חזקים מתמיד! צרו איתנו קשר מיידי, אנו כאן למענכם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל