Facebook Whatsapp Youtube

אשפוזית גמילה מאלכוהול

מרביתנו נהנים לסיים יום עבודה עם כוס יין או בירה. עם זאת, ולעיתים קרובות למדי, ישנם אנשים שלוקחים מנהג שתייה זה שלב אחד קדימה – וממשיכים לשתות עד שהכרתם מתערפלת. טיפול גמילה מאלכוהול, במצבים כאלו, הוא הפתרון המתאים: שילוב של גמילה פיזית שתפסיק את הדחף הפיזיולוגי לשתות, לצד השלב הרגשי הדור שהתמודדות נפשית לא קלה עם חיי היום יום – הם שלבים לא פשוטים בכלל, אבל יביאו לשינוי דרמטי וחיובי בחייכם.

אשפוזית גמילה מאלכוהול- איך זה עובד?

ההבנה שנקלעת למצב הרסני לבריאות שלך היא קשה. עם זאת, היא גם מבטאת את תחילתו של תהליך ריפוי ושיקום שיוביל, בסופו של דבר, לשילוב מחודש בחברה. פנייה לאשפוזית היא פתרון מומלץ לצורך תהליך גמילה מאלכוהול. מה היא אשפוזית גמילה ומה היא כוללת?

  • אשפוזית גמילה, למעשה, מאפשרת גמילה בתנאי אשפוז תחת פיקוחו השוטף של משרד הבריאות. כדי לצעוד בתחנה ראשונה זו אל עבר ההחלמה, על המשתתפים להיות בני 18, או לכל הפחות בני 14 – במידה והם מופנים לאשפוזיות נוער.
  • משך האשפוז במרכזי החלמה אלו נע בין שבועיים ועד שלושה חודשים – בהתאם לגילאי המשתתפים.
  • לאחר שביצעתם את הצעד המשמעותי ופניתם לאשפוזית, כעת, יתבצע תהליך קבלה; תהליך המוכר גם בשם אינטק. האינטק כולל אבחון רפואי ופסיכו-סוציאלי. במקביל, חשוב להגיש דו"ח עדכני של רופא המשפחה, כמו גם תעודת זהות המעידה כי המשתתף הוא אכן תושב ישראל.
  • כדי להקפיד על פן טיפולי מעמיק, על כל אשפוזית להעסיק צוות מקצועי הכשיר ללוות את המשתקמים. אנשי מקצוע אלו, המהווים צוות רב תחומי, כוללים עובדים סוציאליים, פסיכיאטרים, פסיכולוגים עם הכשרה מתאימה לעבוד עם מכורים, וכמובן מדריכים עובדי מנהלה.

גמילה מדורגת ויציבה בעזרת אשפוזית גמילה מאלכוהול

תהליך הגמילה באשפוזית הוא השלב הראשון לעבר ההחלמה. טיפול הגמילה מאלכוהול אותו מציע הצוות ברוח בכפר כולל ליווי בשלבי הגמילה הפיזית והנפשית, תוך סיוע מלא בכל שעות היום.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל