Facebook Whatsapp Youtube

גם אם זה קשה, כל אחד יכול לברוא לעצמו מציאות חדשה

אתגרים הם חלק מהחיים, אי אפשר להתעלם מהעובדה הזו. אבל כל אחד מאיתנו יכול לעשות את הטוב ביותר, כדי לשפר את סיכויי ההחלמה של אלו הסובלים מהתמכרויות. גמילה ממריחואנה, גמילה מהימורים או מאלכוהול, זה אף פעם לא פשוט. אבל אנחנו חייבים להאמין בטוב, חייבים להאמין כי הדבר אפשרי. מרכז 'רוח בכפר', נועד לתת מענה למכורים מכל רחבי הארץ, לאורך תהליך הטיפול וההחלמה. אנחנו כאן כדי להאיר על הטוב וכדי ליישם כלים פרקטיים, לשינוי מציאות. איך אנחנו עושים את זה? נדבר על זה ממש עכשיו.

כדי שנוכל לשנות את המציאות, צריך קודם כל להאמין

התמכרות היא לא משהו שאף אחד מאחל לעצמו, מדובר על כמו מחלה בנפש, כזו שהתפתחה לאורך הזמן. לא פעם, המכור עלול להסתכל על ההתמכרות שלו בתור חלק מרכזי מהסיפור שלו, כאילו מה שמגדיר אותו זו ההתמכרות לסמים או לכל דבר אחר. גמילה ממריחואנה, היא כמובן, גם גמילה פיזית. הרי אנחנו מדברים על חומר המשפיע על המוח ועל המערכת העיצבית. אבל, באותה הנשימה, הרי שהשינוי הוא תוצאה של אמונה בכך שהסיפור של המטופל יכול להשתנות. בתוך המרכז, אנחנו מנסים להעניק למטופל את הכלים לספר את הסיפור שלו מחדש, להגדיר לעצמו את החיים שלו באופן אחר. בתור מי שהצליח לנצח ולא בתור מי שהפסיד במערכה.

רק אם תפנו לקבל עזרה נוכל לסייע

בדרך כלל, המכרו עצמו לא מבקש להתחיל עם גמילה ממרחיאונה או אלכוהול, מי שעושים את הצעד הראשון עבורו, אלו קרובי המשפחה שלו. חשוב לנו להבהיר בשלב הזה: המעשה הנכון הוא לפנות לקבל עזרה. הדבר הנכון הוא לעשות מה שאפשר כדי להתחיל עם התהליך ובהמשך, גם המטופל עצמו יודה לנו על כך. נכון, אנחנו מכירים בעובדה כי עלולות להיות התנגדויות ולא פעם, המטופל יגיד כי הוא לא צריך שום עזרה חיצונית. אבל אהבה, היא גם היכולת להסתכל למציאות בעיניים ולעשות את הטוב ביותר האפשרי. ממתינים לכם כעת, בטלפון ובאתר.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל