Facebook Whatsapp Youtube

גמילה למכורים להימורים במרכז

רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת יכול לסייע לכם לקבלת טיפול בהתמכרות להימורים במרכז. המרכז הוקם מתוך אמונה כי עבודה טיפולית המתמקדת בגוף, רוח ונפש יכולה לאפשר לכל אדם לקבל חוויה טיפולית הוליסטית. מרכז הגמילה ממוקם בוילה פרטים וייחודית בכפר סבא אשר תעניק לכם את הפרטיות לה אתם זקוקים על מנת להתגבר על ההתמכרות להימורים בהצלחה ולחזור אל חיי היום יום עם מיומנויות וכלים אשר יסייעו בהתמודדות עם המציאות ללא צורך בהימורים.

גמילה למהמרים במרכז במכון מקצועי לגמילה ושיקום

משחקי הימורים באינטרנט, טוטו, וינר, לוטו ומשחקים נוספים אחרים הם פתח לבעיה רצינית אשר עשויה להשתלט על כל היבט בחיים שלכם. אנשים רבים מוצאים את עצמם מכורים למשחק ולהימור. כך שהנושא המרכזי בחייהם הפך להיות ההזדמנות הבאה בה יוכלו להמשיך ולהמר.

ההתמכרות להימורים נובעת מההתמכרות לריגוש שההימורים מביאים איתם. בין אם מדובר על משחק פוקר באינטרנט או מילוי טופס לוטו. בהתחלה לא נראה אפילו כי ישנה בעיה, אך במהרה ניתן יהיה לראות כי הרצון להמר עלול לעלות למכור ולמשפחתו ביוקר. איבוד הכספים בהימורים והתנהגותו של המכור עלולה לפגוע בצורה משמעותית בהיבטים שונים בחייו של מכור, לרבות פגיעה במקום התעסוקה וחיי המשפחה והחברים.

על מנת לצאת מן המעגל ההרסני הזה, תוכלו לפנות למכון גמילה מקצועי אשר יאפשר לכם לקבל טיפול גמילה מהימורים במרכז בצורה המקצועית והיעילה ביותר. הטיפול נועד לסייע בהתמודדות עם החסך הרגשי העמוק הבא לידי ביטוי בתלות בהימורים. קבלת מנגנוני התמודדות עם הקשיים תסייע לכם למצוא את הדרך לחזור לחיים הרגילים מבלי שיעלה הצורך לשוב ולהמר.

איתכם בכל שלב לאורך הדרך

תהליך הגמילה ברוח בכפר כולל את הפסקת ההתנהגות עצמה לצד הענקת היכולת להתמודד עם החיים ללא הימורים. כך המרכז יעניק לכם את היכולת להתמודד בהצלחה עם הצורך להמר, ובמקומו לפתח דפוסי התנהגות אשר חיוביים יותר. לצד זאת יעלה הצורך להתמודד עם השלכות ההתמכרות על הסביבה שלנו. גם בתחום זה מרכז רוח בכפר ישמחו להעניק לכם את עזרתם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל