Facebook Whatsapp Youtube

גמילה מכדורים – איך מתבצע תהליך הגמילה?

נוכל לראות כי בשנים האחרונות תופעת ההתמכרות לכדורים, תרופות מרשם ומשככי כאבים לצד תרופות פסיכיאטריות, גדלה בצורה משמעותית דווקא בקרבם של אנשים נורמטיביים אשר מעולם לא ביצעו עבירה או צרכו סמים. אמנם ההפתעה היא גדולה, אך חשוב מאוד להתעשת במהירות מההלם ולהבין כי ישנו צורך בגמילה מכדורים במרכז הגמילה – רוח בכפר.

איך מתבצע תהליך הגמילה מכדורים ותרופות?

גמילה מתרופות ומשככי כאבים מתבצעת במרכזי גמילה מקצועיים אשר יכולים להתאים בעבור כל מטופל את התכנית המתאימה לו ביותר. זאת הן לשלב הגמילה הפיזית והן לשלב של הגמילה הנפשית.

חשוב לזכור כי ההתמכרות לכדורים דינה כהתמכרות לסמים. על כן בשלב הראשון עולה הצורך לנקות את הגוף מן החומר הממכר ולהעניק לגוף את ההזדמנות להתמודד עם מכאוביו ללא ליווי של כדורים. מכיוון שהגמילה הזו עלולה להיות מלווה בתסמיני גמילה לא פשוטים, חשוב לבצע את כל התהליך במרכז גמילה אשר יוכל להעניק לכם ליווי צמוד של רופא אשר יוכל לסייע בהקלה על התסמינים בעת הצורך.

לאחר שהגוף התנקה מן הכדורים והצלחתם להתגבר על תסמיני הגמילה, תוכל לעבור לשלב הגמילה הנפשית. כדורים, בין אם פסיכיאטריים, כדורי שינה או משככי כאבים, נועדו להקל על הגוף והנפש. כך שהעובדה כי הכדורים הללו עשויים להזיק לנו לא תמיד עולה בקנה אחד עם המטרה שלשמה הם נרשמו עבורנו. על מנת לסייע במצבים הללו ולהרפות מן ההתמכרות תוכלו לקבל סיוע פסיכולוגי מקצועי וטיפול פרטני וקבוצתי גם יחד.

מתגברים על הכאב הפיזי והנפשי

הטיפול אותו תוכלו לקבל ברוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת, הינו הדרגתי, מחושב ובנוי בצורה אשר מותאמת למטופל באופן אישי. תהליך הגמילה יסייע לכם לקבל את השליטה על חייכם בחזרה ויסייע במציאת הפתרון היעיל ביותר בעבור הכאב הפיזי והנפשי גם יחד. מרכז הגמילה רוח בכפר ממוקם בוילה פרטית בכפר סבא אשר יכולה להעניק לכם את הפרטיות המלאה בשעה שאתם מתמקדים בגמילה ובהבראה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל