Facebook Whatsapp Youtube

דפוסי התנהגות של מהמר

דפוסי התנהגות של מהמר יכולים להיות מגוונים למדי. אך בשעה שההתמכרות להימורים משתלטת על חייו של האדם עלינו לעשות את כל מה שניתן על מנת להעניק לו את התמיכה הנחוצה על מנת שיוכל לשבור את המעגל הזה. רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת, מאפשר לכם ולאנשים שאתם אוהבים למצוא את הדרך המתאימה להם ביותר שתוביל אותם אל המציאות ותעניק לכם את המיומנויות והכלים הנחוצים על מנת שיוכלו להתמודד איתה בהצלחה מבלי להמשיך ולהמר.

דפוסי התנהגות של מהמר – ההתמכרות והשלכותיה

חשוב להבין כי התנהגותו של המהמר נובעת מההתמכרות שלו לפעולה עצמה. הריגוש אותו הוא מקבל בשעה שהוא מהמר מעניקה לו את המענה לצרכים שלו. ההתמכרות הנפשית אינה פשוט להתגברות אך בעזרת הטיפול המתאים ניתן יהיה לסייע לו לרכוש דפוסי התנהגות אשר יסייעו למכור להתמודד עם המציאות בצורה בריאה יותר.

דפוסי ההתנהגות של מהמרים אשר יכולים לסייע לכם לגלות האם יקיריכם סובל מבעיית הימורים כוללים:

  • אדם אשר מכור להימורים יעשה זאת מתוך רצון להפיג מתח, ליצור ריגושים ולברוח מן המציאות.
  • בשעה שהמכור אינו מהמר, ניתן לראות כי כל שגרת יומו סובבת סביב ההתמכרות וכל מחשבותיו עוסקות ברגע בו יוכל לחזור אל שולחן ההימורים.
  • בשעה שמהמר ממשיך לשחק, הרי שהזמן עבורו כאילו ולא זז. גם בשעה שיעסוק בהימורים במשך שעות, לא ירגיש בזמן החולף לו.
  • השלכות ההתמכרות עלולות להוביל למצב כלכלי קשה וניסיון להמשיך ולמכור כל דבר שניתן על מנת להשיג את הכסף להימור הבא. זאת עד כדי הסתבכות עם החוק ופעילות עבריינית.

גמילה מהימורים ברוח בכפר

מרכז גמילה מהימורים – רוח בכפר יכול לסייע לכם למצוא את הדרך חזרה לחיים בהם ההתמכרות שלכם אינה שולטת על כל היבט בחייכם. הטיפול אשר תוכלו לקבל ברוח בכפר מתבסס על האמונה כי עבודה טיפולית אשר מתמקדת בגוף, רוח ונפש יכולה לסייע לכל אגם לקבל חוויה טיפולית הוליסטית.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל