Facebook Whatsapp Youtube

דרכים להתמודד עם התמכרות לסמים

התמכרות לסמים איננה קלה לאף אחד שמתמודד איתה. בעיקר כאשר זה קורה בזמן מאוד מורכב בחיים, שמצריך מכם לחשוב על גמילה. ההתמכרות יכולה להגיע מהמון סיבות, בין אם מדובר במתחים בעבודה, בלימודים ובזוגיות ולא רק, אלא גם ממצבי טראומה מגוונים שהתפתחו לאורך השנים. השימוש הראשוני בסמים הוא דיי קל וכמעט ואין לו משמעות. אך מתי אפשר להגדיר שזו התמכרות? כאשר ישנה תלות, העלאה במינונים ומין תחושה פנימית שללא הסמים, אתם לא יכולים להמשיך ולהתנהל בשגרה. זו תחושה שלא שמים לב אלייה בהתחלה, אך ככל שהשימוש גובר וההתנהגות לאט משתנה, הסביבה מתחילה להגיב לזה, ואז אתם מבינים שמשהו לא בסדר. מחשבה על גמילה מגיעה אחרי שהשימוש הוא כבר דיי גבוה, אבל במקרה הזה, זה לא מאוחר. ניתן לעשות גמילה בכל שלב, גם כשאתם מכורים במצב קשה. מכון גמילה מסמים הוא זה שמבצע את הגמילה עבור אנשים, מצמיד לכם מטפלים רלוונטיים, מלווה, מייעץ, נותן כלים להתמודדות ועוד. אחד ממכוני הגמילה המומלצים שיש היום הוא מרכז הגמילה "רוח בכפר". הוא מנוסה ומקצועי במתן מענה טיפולי לאנשים שהזדקקו בשלב כזה או אחר בחייהם להתחיל תהליך גמילה.

כיצד נגמלים?

גמילה בריאה ואפקטיבית מתחילה במכון גמילה. שם למעשה עושים לכם אבחון רפואי ראשוני, בודקים מה מצבכם, מה המינונים, וכמה פיתחתם תלות בסם. לאחר מכן, הם מסבירים לכם שכל תהליך גמילה יכול להיות ארוך ותלוי בכם, ובכל מצב הוא הדרגתי ולא נעשה במהירות האור. אלא ברגישות, בשימת לב לתופעות הלוואי השונות ועוד. הם מלמדים אתכם לתת מקום לכל רגש וכאב, וכך למעשה מסייעים לכם לעבור את התהליך בנעימות.

בחירת מכון גמילה

לא מעט אנשים שמתחילים תהליך גמילה במכון גמילה, מגיעים לכמה מכונים ובודקים את האפשרויות שברשותם. למשל: אילו סוג מטפלים הם מעסיקים, מה היחס שהם נותנים, מה העלות במידה ויש, בודקים את אפשרויות הטיפול והכי חשוב – המלצות.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מקצועי ומנוסה מאוד בלווי מטופלים שהיו מעוניינים להיגמל מסמים. לאורך השנים המרכז וצוותו המקצועי הצליחו לבנות תכנית טיפולית נכונה וכך לגרום להם להיגמל.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל