Facebook Whatsapp Youtube

הטיפול בבני המשפחה הוא חלק אינטגרלי מהטיפול כולו

אי אפשר לנתק את המכור מהסביבה הקרובה, אי אפשר להתעלם מהתפקיד של הקהילה בתוך תהליך ההחלמה. לכן, אנחנו נדבר במאמר הזה בהרחבה על העבודה בתוך מרכז גמילה מהתמכרויות ועל העבודה אותה עלינו לעשות בהמשך. מרכז הגמילה 'רוח בכפר', עובדת עם אינספור מכורים מכל רחבי הארץ. אנחנו גאים לספר על אנשי הצוות המנוסים שלנו, על האווירה המשפחתית ועל התחושה העזה של השליחות, איתה אנחנו מתעוררים בכל בוקר. אנחנו מאמינים כי לכל אחד יש את הכלים לשנות את מציאות חייו. התפקיד שלנו הוא רק להיות המלווים שלכם במסע הארוך והמטלטל הזה. רוצים לשמוע עוד? מתחילים עכשיו.

מה חשוב להבין בנוגע להתמכרות ולהחלמה

העניין הוא שהתמכרות היא תוצר לוואי של אתגרים שונים בחיים, המקבלים ביטוי, תוך ניסיון להשתמש בחומרים כאלו ואחרים, על מנת להביא לתחושת הקלה. הבעיה היא שהרבה פעמים, אחרי שהמטופל משתמש בחומר הממכר, הוא אולי מרגיש טוב בהתחלה, אבל מהר מאוד התחושה הזו מתפוגגת והמכור פונה לצרוך עוד מאותו החומר. ההתניה הזו, המשוואה, זו שמחברת בין תחושה לא טובה לצריכה של חומר מסוכן, היא ההתמכרות והיא הרגל ממנו צריך להיפטר. אבל להתגבר על הרגלים ישנים, זה ממש לא קל. יעידו על כך כל מי שאי פעם ניסו להתחיל לעשות ספורט באופן קבוע או להפסיק לעשן. מרכז במילה מהתמכרויות, נותנת את המענה הראשוני. בתוך המרכז, אנחנו מנסים לבודד את המטופל מהסביבה המזיקה ולהעניק לו כלים חדשים שיאפשרו לו להתמודד בצורה טובה יותר עם המציאות. אבל, בהמשך, אנחנו חייבים לזכור לעבוד עם בני המשפחה. משום שתהליך ההחלמה מתרחש גם עם החזרה הביתה, בתוך הקהילה.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

כל אחד יכול לשנות את מציאות חייו, כל עוד נעניק לו את הכלים הנכונים. מרכז גמילה מהתמכרויות זה מרחב לא שיפוטי, המעניק טיפול הוליסטי, בגוף ובנפש, לכל מטופל או מטופלת. אנחנו נשמח להיות חלק מתהליך הצמיחה והריפוי שלכם או של הקרובים אליכם. מחכים לכם עכשיו על הקו, דברו איתנו עוד היום.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל