Facebook Whatsapp Youtube

המכה של הדור הצעיר- איך מתמודדים עם התמכרות לסמים קלים

התמכרות לסמים היא תופעה עגומה שאין לה מעצורים בעיקר בקרב צעירים מכל השכבות, וגם בקרב מבוגרים משכבות שונות בציבור. הסמים הופכים להיות נגישים לכל בחסות הרשתות החברתיות המובילות מכירה סמויה ורבת ענפים, המשטרה מנסה ללא הועיל לעצור את הכאוס בתחום, אבל מאחורי הכל התצרוכת של סמים קלים בארץ הולכת וגוברת, ולא מעט מידרדרת עד לפסים של התמכרות חריפה. בשונה מהמחשבה הראשונית, התמכרות עלולה להתרחש גם בסמים קלים. טיפול בהתמכרות לסמים הוא לפעמים ארוך ומלא תהפוכות, ובאופן כללי זקוק להרבה מקצועיות ואורך רוח. רוח בכפר מציעה שילוב ייחודי של טיפול ממוקד בהתמכרויות הכולל סיוע כוללני לנפש המכור, זיהוי מצוקות רגשיות נלוות ופיתוח אישי של חוזקות עבור בניית אישיות מחודשת ונקייה מהתמכרות.

איך מתפתח צורך בסמים

צורך בסמים בקרב צעירים מתחיל על פי רוב בהכרות בסיסית שכל אחד עובר באירועים, בחברויות ובמפגשים אקראיים. גראס, מריחואנה או אחרים, הם קלים לפיתוי רק לשאיפה אחת, ומשם הכל מתחיל. על פי רוב, נלווים לכך גם גורמים רגשיים שונים, עמוקים יותר, ובאופן כללי בדרך כלל התמכרות לסמים מעידה על חולשה מסויימת בנפש הזקוקה לטיפוח וטיפול כדי להמריא חזרה. טיפול בהתמכרות לסמים מתחיל במיפוי עמוק של נפש המכור בעזרת אנשי מקצוע בתחום, זיהוי הגורמים הפנימיים ומצוקות נפשיות שונות וסמויות העומדות מאחורי ההתמכרות, ומשם והלאה בניית תוכנית טיפולית מקיפה ומותאמת.

מהו הטיפול בהתמכרות לסמים ברוח בכפר

טיפול בהתמכרות לסמים ברוח בכפר מתייחד בכך שהוא מורכב משילוב מיוחד של טיפול גוף ונפש מקיפים למכלול המלא של המטופל, ולכל מרכיבי האישיות הכלולים בהתמכרות שלו באופן ספציפי. אנשי המקצוע של רוח בכפר כוללים אוסף מקצועי ועתיר ניסיון של גורמים טיפוליים, פסיכולוגים קליניים, מטפלים רגשיים, מטפלים באומנויות ובגישות שונות, וגם מדריכים מדהימים שגדלו ברוח בכפר ועברו את התהליך בהצלחה בעצמם. השילוב של הירוק והשלווה הפסטורלית, עם המקצועיות חסרת הפשרות, והחום והכוחות שמעניקים המדריכים המלווים שנוסכים משנה יכולת במטופלים, כל אלו חוברים לטיפול אפקטיבי ומצליח שיש לו הדים עצומים בכל הקהילה הפסיכולוגית בתחום.

זקוקים ליועץ וסיוע בתחום התמכרויות וגמילה? אנחנו כאן בשבילכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל