Facebook Whatsapp Youtube

המפתח להצלחת הגמילה של יקירכם נמצא אצלכם

טיפול גמילה מסמים הוא תהליך מורכב ולא פשוט עבור נפש המטופל, בכל מקרה ובכל גיל. התהליך מורכב מהתמודדות לא פשוטה עם היעדר גורם שהנפש סימנה אותו כחיוני עבורה, תקופות הסתגלות הכוללות תסמינים נפשיים ופיזיים לא קלים בכלל, והרבה חשיפה של הנפש לכאב, מודעות פנימית וטיפול מעמיק בהם. לכן חשוב כל כך שיהיה גב מאחורי המתמודד, לצד וללא כל קשר עם הגורמים המקצועיים המטפלים. סביבה תומכת, משפחה, חברים, כל אלו הם עוגנים עבור המתמודד עם תהליך הגמילה, ומסייעים לו לצלוח אותה. במידה רבה, קרובים יציבים הם המפתח הבלתי רשמי והבלתי ניתן למכירה עבור נגמלים טריים. רוח בכפר, מרכז גמילה שחרט על דגלו את הטיפול ההוליסטי המשולב הנוגע בכל צדדי התהליך לעומקו, בטיפול גוף ונפש ייחודי שאין לו מתחרים באחוזי ההצלחה, מספר על חשיבותה של התמיכה הצדדית עבור המטופלים.

טיפול גמילה מסמים בתמיכת הסביבה

רובם ככולם של מכוני הגמילה, וגם רוח הכפר בתוכם, הם מרכזים סגורים הכוללים אשפוז תקופתי עבור הימים והשבועות הראשוניים לתהליך, בהם נדרש מעקב מלא והשגחה צמודה של הצוות הפסיכולוגי והרפואי על כלל התופעות איתם מתמודד הנגמל, וגם מעקב קפדני על אמינות ואיכות הגמילה לאור העובדה שההתמכרות אינה רצונית או נשלטת בכוח ההיגיון של המטופל. למרות זאת, ברוח בכפר מאמינים בכך שתמיכה מרחוק היא משמעותית במיוחד בכל טיפול גמילה מסמים או מגורמי התמכרות אחרים כדי לחזק את המטופל ולנסוך בו כוחות מחודשים. פריסות שלום בטלפון, חום ואהבה, עידוד ואמון של הורים אחים וחברים, יכולים להעניק לו את היכולת להצליח.

קשיים בדרך

חשוב לדעת שהתהליך עבור כל נגמל כולל רגעים מיואשים, מדוכאים, התפרצויות ונפילות שונות לאורך הדרך, ובעיקר בתקופה הראשונה. אלו שלבים בהם הוא עלול לנשור מהתהליך ולהרים ידיים. הצוות הפנימי עושה הכל במקצועיות ובאחריות כדי לסייע לו לצלוח את התקופה הראשונית הקשה ולהמשיך לשלבים הקלים יותר בהם נראה האור בקצה המנהרה, אבל המשפחה חשובה לא פחות.

מחפשים מכון גמילה עם לב ועם נשמה אבל לא מוותרים על המקצועיות ועל אחוזי ההצלחה? צרו איתנו קשר, אנחנו המקום המדויק עבור יקירכם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל