Facebook Whatsapp Youtube

השלכות וגורמי סיכון של התמכרות לסמים

התמכרות לכל סוגי הסמים יכולה להיות מזיקה לבריאות הנפשית והפיזית שלנו. היא יכולה להרוס את חיינו עד לרגע קיצור ולגרום לנו לאבד את היכולת להתנהג באופן טבעי, לחשוב בצורה נקייה ולפעול. התמכרות לסמים נחשבת לאחת מההתמכרויות הקשות ביותר, והרבה אנשים סובלים ממנה. מי שמחליט להיגמל, ולקחת את עצמו בידיים מבין שזהו לא תהליך קל ושהגמילה יכולה להיות לא כל כך פשוטה. ישנם המון תחושות, למשל: בדידות, כעס, תסכול וחוסר אונים. המחשבות הם: מתי זה ייגמר? האם יהיה אפשר בכלל להשאיר את זה מאחור? תהליך גמילה הוא מורכב. אומרים שהצעד הראשון לגמילה הוא להכיר בבעיה. הצעד השני, הוא בחירה במקום טוב שתוכלו להתחיל בו תהליך גמילה, כמו: מרכז גמילה מסמים שיוכל לסייע לכם לצאת מההתמכרות ולחזור לחייהם הקודמים והטובים. מרכז הגמילה "רוח בכפר" הוא המרכז המתאים ביותר עבורכם, יש לו וותק וניסיון רב בלווי בתהליכי גמילה במטופלים שהתמכרו לסמים. הוא יכול ללוות אתכם, לתת לכם יחס אישי, מכיל וחם וביחד לצאת איתם לדרך חדשה ומוצלחת יותר.

שיטות טיפול

כאשר בוחרים במרכז לגמילה, צריך לעשות בדיקות קודמות ולברר מה הן שיטות הטיפול בהן הם משתמשים. היום יש מגוון שיטות טיפול שמבצעים אנשי מקצוע, ובפרט מטפלים כמו: עובדים סוציאליים, פסיכיאטריים, פסיכולוגיים, תזונאיות, מדריכים, מאמני כושר, אנשי רפואה מקצועיים, מטפלים באומנות ויצירה ועוד. כיום מקובל לטפל בשלב הראשון בתלות בסמים. כלומר, כאשר אדם מכור מגיע למרכז, מנסים להבין מה גרם לו מבחינה רגשית ופסיכולוגית להשתמש בסם. איך הם עושים זאת? המטופל מגיל למרכז, הוא עובר אבחון ראשוני ובדיקות כלכליות ולפי מומחה מתחילים בטיפול. השלבים הבאים יכולים להשתנות בין מטופל למטופל.

כיצד מתחילים גמילה?

אם עדיין לא התרשמתם שאתם מכורים לסמים, זה הגיוני. ברוב המקרים אנשים רבים לא מצליחים להגדיר את הבעיה שהם מתמודדים איתה ובטח להגיד שהם מכורים לסמים. במקרים האלה איך תתחילו גמילה? בדרך כלל מה שקורה, בני המשפחה או חברים קרובים מצליחים לזהות את ההתמכרות, ומציעים לו לגשת למרכז לגמילה.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מנוסה ומקצועי הרבה מאוד שנים במתן מענה טיפולי למטופלים שהתמכרו לסמים ונזקקו לגמילה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל