Facebook Whatsapp Youtube

התמודדות עם התמכרויות – כל מה שחשוב לדעת

התמכרות היא דבר קשה מאוד להתמודדות. ניתן למצוא מגוון רחב של התמכרויות מסוגים שונים לרבות: התמכרות לסמים קלים או קשים, התמכרות לאלכוהול, התמכרות להימורים, התמכרות לקניות, התמכרות לתרופות עם מרשם או ללא מרשם ועוד התמכרויות מסוגים שונים. לרוב, מאוד קשה להיגמל מגורם ההתמכרות באופן עצמאי ועל כן, חשוב ביותר לדעת כי כיום ניתן לקבל טיפולי גמילה מכל סוג במרכז גמילה. כמובן שחשוב לזהות את סוג ההתמכרות ולבחור במרכז גמילה המציע טיפול גמילה מהסוג הרלוונטי להתמכרות שלכם או של בן משפחה או חבר שאתם מחפשים עבור טיפול גמילה יעיל ואיכותי.

טיפולי גמילה- מתי יש צורך בהם?

אז מתי בעצם יש צורך לבחור טיפולי גמילה? חשוב לדעת שהתמכרות היא דבר מאוד מוגדר וחשוב מאוד לזהות כי אכן קיימת התמכרות. כך לדוגמא: לא כל אדם אשר שותה משקאות אלכוהולים מכור לאלכוהול ולא כל אדם שמהמר מדי פעם הוא מכור להימורים. חשוב ביותר לזהות את התסמינים השונים להתמכרות ובמידה ולא בטוחים בכך, לפנות או להפנות את האדם שמכור לאבחון מקצועי ומסודר של איש מקצוע. לרוב טיפולי גמילה הכי טוב לבצע במרכז גמילה המתמחה בטיפולי גמילה ספציפיים לסוג ההתמכרות שהאדם סובל ממנה. חשוב מאוד להבין שגמילה איננה דבר קל. פעמים רבות התהליך מלווה בכאבים גופניים וקשיים נפשיים והמטרה היא גם לצלוח את שלב הגמילה הגופנית עצמה וגם לברר את שורש ההתמכרות בכדי להעניק את המענה המדויק לשורש ההתמכרות ולאפשר לאדם לשוב לחייו ולחיות אותם בצורה תקינה מבלי להתמכר שוב לגורם ההתמכרות שלו.

באיזה מרכז גמילה כדאי לבחור?

כאמור, טיפולי גמילה מכל סוג כדאי ביותר לעשות רק במרכז גמילה מקצועי. טרם בוחרים במרכז גמילה חשוב לבדוק עד כמה הוא מוצלח בכל הנוגע לסיוע בגמילה מהתמכרות מהסוג של האדם שעתיד להיכנס אליו, מי הצוות המקצועי בו והאם הוא יודע כיצד ללוות בצורה הטובה ביותר הליך גמילה, האם המקום מהווה מרחב שנעים להיות בו בהליך גמילה והאם יש תמיכה בכל שעות היממה, טיפולים מתאימים ועוד.

אם אתם מחפשים טיפולי גמילה במרכז גמילה איכותי ומקצועי, צרו קשר עם רוח בכפר, מרכז גמילה באווירה אחרת.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל