Facebook Whatsapp Youtube

התמודדות עם התמכרות למשקאות חריפים

לא מעט אנשים שותים משקאות אלכוהוליים, אך בעוד שישנם אנשים אשר לא שותים לעיתים קרובות וכן שותים במינון מתאים ונכון, ישנם כאלה שלא יודעים לשלוט על הכמויות שהם שותים והם מגיעים למצב שבו הם שותים באופן תדיר משקאות אלכוהוליים והם כלל אינם יכולים לתפקד בלי המשקאות הללו. כלומר, אותם אנשים מוגדרים כמכורים לאלכוהול והם צריכים טיפול בהתמכרות לאלכוהול, אשר יתאים למצבם ויאפשר להם להיגמל. חשוב מאוד להבין כי התמכרות לאלכוהול איננה דבר פשוט והיא יכולה לפגוע ברבדים רבים ושונים בחייו של כל אדם ועל כן, אין ספק שחשוב ביותר לטפל בהתמכרות המדוברת בצורה יעילה.

כיצד יודעים שמכורים לאלכוהול?

אם אתם תוהים כיצד תדעו כי אתם או בני משפחה קרובים מכורים לאלכוהול וצריכים טיפול בהתמכרות לאלכוהול, הנה כמה תסמינים שיכולים להעיד על כך: ראשית כל, אדם שמכור לאלכוהול שותה באופן יומיומי אלכוהול בכמות משמעותית. לא פעם הוא לא יכול להתחיל את היום שלו בלי אלכוהול וכמובן שלא מצליח לתפקד בצורה תקינה בלי לצרוך אלכוהול כמה פעמים ביום. מעבר לכך, הדבר פוגע בחיים שלו. זה יכול לפגוע לו במערכת יחסים זוגית או ביחסים עם בני המשפחה שלו, הוא יכול להתרחק מהם בשל העובדה שהוא מתבייש במצבו או לא רוצה שיחשדו כי הוא במצב לא טוב. לעיתים הוא מגיע למצב כלכלי לא טוב שכן הוא לא מצליח להחזיק את העבודה שלו במצבו ורוכש לא מעט משקאות אלכוהוליים, הוא שוכח דברים רבים שחשוב שיזכור והדבר החשוב ביותר זה שהוא לרוב יכחיש את המצב. במידה ואתם מזהים את התסמינים המדוברים אצל בן משפחה קרוב ויקר לליבכם, זה הזמן שלכם לבחור עבור טיפול להתמכרות באלכוהול הידוע כטיפול יעיל ואיכותי.

טיפול בהתמכרות לאלכוהול- כיצד?

אם אתם תוהים אודות טיפול בהתמכרות באלכוהול, כדאי מאוד שתדעו כי כיום הטיפול היעיל והממוקד ביותר הוא במרכז גמילה. במרכז זה ניתן למצוא צוות מקצועי ומנוסה אשר מלווה את האדם בהליך, מעניק לו גם תמיכה פיזית בהתמודדות עם תסמיני הגמילה וגם טיפול נפשי שמטפל בבעיות שבגינן הוא הגיע למצב של ההתמכרות המדוברת.

אם אתם מחפשים מכון גמילה עבור טיפול בהתמכרות באלכוהול, כדאי מאוד שתכירו את רוח בכפר, מרכז גמילה ברוח אחרת.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל