Facebook Whatsapp Youtube

התמכרות לסמים קלים

התמכרות לסמים קלים אינה פשוטה כפי שהיא עלולה להישמע. אמנם השם מרמז כי ההתמכרות אינה רצינית במיוחד, אך חשוב להבין כי על אף העובדה כי סמים "קלים", דוגמת המריחואנה, אינם מביאים לתסמיני התמכרות פיזיים קשים, הרי שהם יכולים להביא להתמכרות נפשית חריפה. על מנת להצליח למצוא את הדרך מחוץ לערפל הסמים, תוכלו לפנות לרוח בכפר – מרכז לגמילה מסמים ברוח אחרת.

התמכרות לסמים קלים ותהליך הגמילה מהם

הסמים הקלים הנפוצים ביותר כעת בישראל כוללים את החשיש והמריחואנה. אך חשוב להבין כי קיימים חומרים שונים אחרים אשר נכנסים גם הם לקטגוריה הזו. סמים אלו מעניקים לצורך אותם תחושת אופוריה קלה ופעמים רבות נחשבים לבעלי פוטנציאל התמכרותי נמוך ביחס לסמים הקשים. יחד עם זאת חשוב להבין כי התלות בסם הינה פעמים רבות נובעת ממקור נפשי ולאו דווקא פיזי.

בעוד שמשתמשים מסוימים עלולים לטעון כי הם אינם מכורים לסם, האמת היא כי רבים מהם מעידים כי החיים בלא שימוש בסם הופכים לבלתי נסבלים. כך שבמהרה מגלים כי הצורך שלכם להשתמש בסמים רק גובר לאורך זמן. זוהי ההתמכרות לסמים קלים. היא אינה מרפה, ועד כי לא נרצה לבצע את השינוי, ככל הנראה היא רק תחריף.

תהליך הגמילה מסמים קלים לרוב יתבסס על הימנעות מוחלטת מהסם ושינוי אורח החיים על ידי רכישת מיומנויות ודפוסי התנהגות בריאים אשר יקלו על ההתמודדות עם המציאות ויחליפו את הצורך בשימוש בסם.

לא עושים את זה לבד

רבים הם האנשים אשר מאמינים כי אין לאן לפנות. הסם הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מחייהם וכעת אין הם מצליחים לראות את הדרך אל מחוץ למעגל ההתמכרות. על מנת למצוא את האור שבחיים, תוכלו לפנות אל מרכז הגמילה – רוח בכפר. המרכז ממוקם בוילה פרטית בכפר סבא ומספק גישה טיפולית מקיפה אשר מאפשר לכל אדם לקבל חוויית טיפול בהתמכרות לסמים ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לזכור כי אין אתם נמצאים לבד במערכה הזו, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לצדכם ולסייע בהתמודדות עם ההתמכרות שלכם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל