Facebook Whatsapp Youtube

התמכרות לסמים קשים

התמכרות לסמים קשים, שהם חומרים פסיכו – אקטיביים, עשויה להביא למגוון תופעות פיזיולוגיות ונפשיות אשר יקשו על פעולות רבות במהלך חיי היום יום. רוח בכפר – הינו מרכז גמילה ברוח אחר, אשר מספק גישה טיפולית מקיפה, אישית וקבוצתית גם יחד. הצוות אשר פועל במקום מגיע מתחומי הטיפול השונים, הרפואי והנפשי גם יחד, כך שבשילוב עבודתם המשותפת ניתן יהיה ליצור את תכנית הטיפול המותאמת אישית אשר תביא לתוצאות היעילות ביותר.

ממה נגרמת התמכרות לסמים קשים?

התמכרות לסמים קשים הינה תופעה קשה, שלא כמו חתול אשר נחשף לראשונה לפירורי קטניפ, הרי שהאדם עלול לאמץ עבור עצמו דפוסי התנהגות הרסניים אשר עשויים לפגוע בו, בחבריו ואף במשפחתו. המכור לרוב אינו מצליח לשלוט ברצונו ליטול את הסם. הוא חש ברצון עז לצרוך את המנה באה על אף הנזק שהיא זורמת, ולאחר התפוגגות השפעה, הוא חוזר ומנסה למצוא את הדרך להשיג את מנת הסם שאחריה.

ההתמכרות עצמה יכולה להתחיל מהתנסות בודדה, אך לאחר שהאדם מגלה את ההשפעות הממכרות, אין הוא ירצה להפסיק את השימוש בסם. כך למעשה מתחיל מעגל הקסמים הארור הזה. השימוש מוביל לתחושת הקלה מהתמודדות עם העולם, הכאבים והשגרה, ולאחר שפגה השפעתו של הסם המציאות מכה בכל הכוח, כמו גם תסמיני הגמילה. דברים אלו עשויים לגרום לאנשים רבים להפוך למכורים לסמים קשים מבלי שתכננו כי עתידם יוביל להתמכרות.

לומדים להתמודד עם המציאות

במקרים רבים, ההתנסות הראשונית עם הסמים הקשים יכולה לנבוע מתוך מצוקה ראשונית בהתמודדות עם כאב נפשי או פיזי. מתוך ניסיון להתחמק מהתמודדות זו, אנשים עשויים לפנות אל הסמים כפתרון מהיר. מרכז גמילה מסמים – רוח בכפר, יוכל לסייע לכם במציאת מנגנוני ההתנהגות המתאימים אשר יוכלו לסייע בהתמודדות עם המצוקה בה המטופל נמצא. הצוות המקצועי של רוח בכפר יסייע גם בגמילה פיזית מהסם לצד הגמילה הנפשית והקנייה של מיומנויות אשר יסייעו להתמודד עם המציאות בה אנו חיים בלא עזרים פסיכו אקטיביים ממכרים.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל