Facebook Whatsapp Youtube

התמכרות לשתיה חריפה ודרכי הטיפול

מוצאים את עצמכם יוצאים כל ערב לפאב או בר, שותים כוס יין או אפילו בקבוק, וחוזרים על המעשה שוב ושוב מבלי לשים לב? יכול להיות שהתחלתם להתמכר לאלכוהול. סיבת ההתמכרות יכולה להיות מגוונת, אלו יכולים להיות לחצים בעבודה, מתח בעקבות מצב בריאות במשפחה, תקופה פיננסית לא פשוטה ועוד סיבות רבות ושונות. למה זה קורה? לעיתים כשמגיע הלילה, המחשבות צפות. אלו בדיוק הרגעים בהם אתם נמצאים לבד, ללא כל יכולת לדבר עם אדם נוסף על מה שאתם מרגישים אז, הכל צף. ברגעים האלה אלכוהול פותר את הבעיה וכך למעשה אתם שוקעים למצב נעים ומבלי היכולת להתמודד עם הבעיות של החיים. גמילה מאלכוהול יכולה להתאים מאוד למצבכם ולסייע לכם לחזור לאיזון ואף למצוא את הדרך להתמודד עם מה שאתם חווים בחיי היומיום שלכם. היכן ניתן לבצע גמילה? מרכז הגמילה "רוח בכפר" הוא המקום האידאלי לביצוע גמילה. שם תוכלו לקבל מעטפת שלמה של שיטות טיפול, אנשי מקצוע ומומחים שיוכלו למצוא את הטיפול המתאים לכם.

סיבות ההתמכרות ותהליך גמילה

האם זה קורה לכולם? האם כל אדם שמתחיל בשתיית כוס של שתייה חריפה יכול להתמכר בקלות? התשובה היא לא. לכל אדם יש תקופות בחיים איתם הוא מתמודד שמובילים אותו למצבים נפשיים שונים. המצבים האלו יכולים לגרום להתמרות לאלכוהול, גם כשיש תחושה שזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות להם. צריכת אלכוהול היא תופעה יחסית מקובלת. היום תמצאו אלכוהול בכל מקום שתהיו בו ולכן יש סיכון הרבה יותר גדול להתמכר אליו. גמילה בשלבים מוקדמים יכולה להיות מוצלחת מאוד, אומנם גם בשלבים מאוחר. אך ככל שתקדימו עם טיפול הגמילה, כך תופעות הלוואי יקטנו ותוכלו להתמודד עם המצב החדש ביתר קלות.

בוחרים מרכז טיפולי

תהליך הגמילה מצריך מכם לפנות למקום מקצועי, טיפולי ואיכותי שילווה אתכם לאורך הדרך עד למצב של גמילה מלאה. גם אם נדמה לכם שגמילה באופן עצמאי תהיה טובה מספיק עבורכם, ברוב המקרים זה לא מצליח ויש צורך בעזרה חיצונית.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון וידע רב שנים במתן ייעוץ, לווי וטיפול באנשים שהתמכרו לאלכוהול בחייהם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל