Facebook Whatsapp Youtube

טיפול המאפשר חזרה לחיים תקינים

מי שלא נחשף מעולם לרוח בכפר, הכפר הטיפולי הירוק עבור מכורים ואנשים בתהליכי גמילה, לעיתים סבור בטעום כי אין בתחום התמכרות להימורים טיפול מושלם המאפשר חזרה לחיים תקינים ושחרור מוחלט מן הסימפטומים והמשיכה שנחרטה בנפש המכור לעולם המסוכן הזה. אולם ברוח בכפר מאמינים שכן, זה אפשרי. בשונה מכל מכון גמילה אחר בארץ, רוח בכפר מציעה עבור מכורים המעוניינים או זקוקים לתהליך גמילה תמהיל של שילוב גוף ונפש בעבודה מדהימה ואישית עם כל מטופל, באמצעות אנשי מקצועי מהשורה הראשונה, ומדריכים שהם מכורים נקיים אשר נגמלו בעבר באופן מלא ומהווים דוגמא מני רבים להצלחות של המכון, וגם אור בקצה המנהרה ומוקד כוח עבור הנגמלים בתהליך הלא פשוט שהם עוברים עם עצמם במהלך הטיפול. מכון הגמילה רוח בכפר גאה לשתף את הציבור המחפש נואשות פתרון אמיתי במידע כללי אודות התמכרות להימורים טיפול וגמילה מקצועיים במכון.

התמכרות להימורים טיפול וגמילה

הנער, החבר, בן הדוד או בן הזוג, מישהו בסביבה נמצא מכור להימורים, זהו נגע שפשט במיוחד בתקופת הקורונה אבל תמיד היה בתוך טבלת ההתמכרויות היותר מורכבות עבור המכור ועבור הסובבים אותו. אז מה עושים כעת? ראשית לכל, אומרים המומחים של רוח בכפר, לא מאבדים עשתונות. הסביבה התומכת והיציבה היא העוגן הראשוני של המכור וחשוב לדעת את האחריות המוטלת עליהם לשמור על רוגע וביטחון עבור עולמו התלוש והמבולבל של המכור. מבררים עם המכור האם הוא מבין את הבעיה בה הוא נמצא, ומציעים לו סיוע בקבלת טיפול. כמובן שהוא יזדקק גם לסיוע כספי בגלל ההימורים שהכניסו אותו מן הסתם לחובות משמעותיים. חשוב לדעת שגם כאשר הנגמל אינו מעוניין בעזרה, תוכלו לפנות בעצמכם אל מכון גמילה מקצועי שיסייע לכם להוביל אותו בדרך הנכונה.

איך מטפלים ברוח בכפר

לרוח בכפר יש שיטת טיפול ייחודית בחבילה משלימה מלאה ובמעטפת מדהימה. מדובר בכפר טיפולי מבודד ירוק ומטופח, צוות מקצועי מהשורה הראשונה וגישה ייחודית עם מדריכים נגמלים בעברם. רוח בכפר מזמינים אתכם לפגישה ראשונית והתרשמות מכל מה שיש למקום להציע עבור מכורים ונגמלים בכל הרמות ומכל הסוגים. צרו איתנו קשר ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל