Facebook Whatsapp Youtube

טיפול התנהגותי לגמילה מהתמכרויות

רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת מעניק טיפול התנהגותי לגמילה מהתמכרויות שונות לרבות, סמים, אלכוהול, הימורים ואף הפרעות אכילה שונות. הטיפולים אשר מוצעים לכם ברוח בכפר מתבססים על האמונה כי טיפול משולב בגוף, ברוח ובנפש יכולים להעניק לכל אדם את חוויית הטיפול ההוליסטית היעילה ביותר. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם לכל אורך הדרך וישמח לספק פרטים ומידע נוסף אודות המרכז ושיטות הטיפול השונות אשר אנו יכולים להציע.

טיפול התנהגותי לגמילה מהתמכרויות

רוב בני האדם מכורים לדבר מה. הימורים אלכוהול, סמים, מאכלים מסוימים, סיגריות או אפילו רשימה ארוכה של הרגלים אשר היה כדאי אם היינו יכולים להימנע מהם. פעמים רבות האדם לבדו אינו יכול להתגבר בכוחות עצמו על ההתמכרות שלו, כך שבמצבים שונים עולה הצורך בסיוע של מרכז גמילה אשר יוכל להעניק טיפול התנהגותי לגמילה מהתמכרויות.

קיימות דרכים שונות אשר נועדו להעניק למכור את הסיוע לו הוא זקוק. גמילה פיזית מצריכת חומרים פסיכו – אקטיביים הינה חיונית במצבים שונים, אך בשלבים הבאים מתחיל המאבק האמיתי על רוחו ונפשו של המטופל. הטיפול ההתנהגותי נועד להעניק למטופל את המיומנויות להן יהיה זקוק בשעה שיחזור אל שגרת חייו. כך, מצויד בדפוסי התנהגות חיוביים ויכולת להתמודד עם המציאות החדשה אשר נחשפה בפניו.

התמודדות יום יומית עם ההתמכרות

מטרת הטיפול בהתמכרויות נועד לשחרר את המטופל מן התלות אשר שלטה על חייו עד כה. לאחר שייגמל ממנה, יוכל לחזור אל חייו, אך חשוב לזכור כי הרצון ליפול חזרה אל ההתמכרות עשוי עדיין להיות נוכח. הדבר מעלה קשיים בפני המכור, כך שבמהלך טיפולו יקבל את הכלים ורשת הביטחון לה הוא זקוק על מנת שלא יתפתה לחזור אל הרגליו הישנים וההרסניים.

רוח בכפר ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם וליקיריכם את הטיפול המקצועי ביותר, לסייע להם להתגבר על הקשיים בחייהם ולשלוח אותם לדרך חדשה מגובים בכל הכלים להם יהיו זקוקים על מנת להתמודד בהצלחה עם העולם מבלי ליפול חזרה אל תוך מעגל ההתמכרות.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל