Facebook Whatsapp Youtube

כיצד מוסדות גמילה מסמים באמת עוזרים למכורים?

ההבנה שהבן שלכם מכור לסמים הינה הבנה קשה ביותר. מצד שני, להתעלם מהמצב זו לא אופציה. לא יקרה כאן קסם ובהחלט ייתכן שהבן שלכם פשוט זקוק לעזרה. חשוב שתבינו: אומנם לפנות אל מוסדות גמילה מסמים זה לא צעד קל, אך אם תבחרו את המקום הנכון, יוכלו לעזור לבן שלכם לחזור לחיים. חשוב להבין שיש מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה ולכן יש טעם לבדוק לאן בדיוק אתם לוקחים את הבן שלכם. האם מוסד הגמילה שאליו אתם פונים הינו מקצועי ואמין? במקרה של רוח בכפר אתם יכולים להיות רגועים ולדעת: בחרתם את הטוב ביותר עבור הבן שלכם, שצריך לעבור דרך ארוכה ולהשתקם.

איך בוחרים בין כל כך הרבה מוסדות גמילה מסמים?

אם תעשו חיפוש, אתם תגלו שלא חסרים מוסדות גמילה מסמים. לכן טבעי שההתלבטות תהיה קיימת, שכן גם ככה לא תמיד קל לשכנע את המכור לקבל עזרה. לכן, אם אתם מתלבטים באיזה מוסד גמילה לבחור, יש לברר פרטים כמו:

  • האם התמיכה שהמכור מקבל היא 24/7?
  • האם יש במקום ליווי של אנשי מקצוע מנוסים?
  • האם מדובר על מוסד גמילה עם כמה שיותר המלצות?

בנוסף, חשוב לברר מהן ההתמחויות של מוסד הגמילה שבו אתם בוחרים. אומנם יש קווים מקבילים בין התמכרויות שונות, אך רצוי לבחור במוסד גמילה שבו המומחים יידעו לעזור לבן שלכם.

כמה זמן לוקח תהליך הגמילה?

בכל אחד מאותם מוסדות גמילה מסמים יתנו לכם את אותה התשובה: זה תהליך, זה מורכב ובעיקר – אין קיצורי דרך. חשוב להבין שהגמילה תלווה את הבן שלכם לכל אורך החיים ולכן רצוי מאוד שיהיה צוות מקצועי ביותר שיוכל לעטוף אותו. אם תפנו אל מקום מוביל כמו רוח בכפר, אתם תראו שיש לכם על מי לסמוך, כי כאן יש אנשי מקצוע מומחים ומנוסים. המרכז מתמחה בגמילה, טיפול ובשיקום במגוון רחב של משברים בחיים. לפרטים נוספים חייגו למספר: 054-6033858, ויפה שעה אחת קודם. תהליך הגמילה הינו מאתגר ומורכב, כך שרצוי להתחיל אותו כמה שיותר מהר ולא לדחות זאת להמשך.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל