Facebook Whatsapp Youtube

כיצד פלשו הסמים לתוככי החברה הישראלית?

סמים קלים וקשים, חשיש, מריחואנה, קוקאין ועוד שמות כאלו ואחרים שאי פעם היו זרות עבור רבים, נעשו מוכרים עד להחריד. אז נכון שצעירים לוקחים פה ושם שאיפה מחבר, וזה עוד לא הופך אותם למכורים, אבל האמת העצובה חייבת להיאמר. מרכז גמילה מסמים במרכז הארץ הולך ונעשה אחד מבתי הרפואה החשובים ביותר לציבור. איך זה קרה? ואיך מתמודדים עם זה? רוח בכפר הוא מרכז גמילה מסמים במרכז, המטפל במספר רב של מקרי התמכרויות קשות בהצלחה, בזכות הגישה ההוליסטית הייחודית של הצוות, המדריכים הצמודים שעברו על בשרם תהליך גמילה בהצלחה במכון, והלב החם של כולם. קצת מידע על איך, כמה ולמה בתחום הסמים.

איך הגיעו סמים אל הבן שלי ומה זה אומר

כל הסמים למעט אלו הניתנים בתרופות מרשם הם מחוץ לחוק במדינת ישראל כמו בעוד מדינות מערביות רבות. משמעות הדבר היא שחל איסור לייבא סמים לארץ ו/או לגדל אותם כאן. למרות זאת, המסחר ברשת בתחום הסמים פורח באמצעות קבוצות ייעודיות של סוחרי סמים אנונימיים והדבר גלוי לכל מי שמחפש זאת. מנוע החיפוש הרגיל אמנם אינו יכול להציע אותם אבל מנועי חיפוש הכוללים כתובות אסורות מאפשרות את עולם הסחר בסמים. גם המסחר המקומי פורח באמצעות מגדלי סמים, ומבריחים שונים המייבאים הכוחות עצמם למטרות רווח כספי. ניחוחות סמים הופכים להיות מוכרים בחברה הנורמטיבית, כך שאם בחור טעם מהם פעם או פעמיים, לצערנו הרב זה בהחלט לגיטימי, אבל מעבר לכך זה מתחיל להיות מסוכן. הגבול הדק שבין שאיפה חברית להתמכרות הוא לא פשוט בכלל לזיהוי עצמי.

צורך בהתערבות מרכז גמילה מסמים במרכז ובכל הארץ

התמכרות באופן כללי מזהים באמצעות תסמינים חברתיים אופייניים למכורים. איבוד עניין בחברה ובחוויות משותפות, הסתגרות, התעלמות, ירידה בפעילות חברתית ובבילויים באופן כללי, הופעה מרושלת וחסרת אכפתיות לנראות החיצונית, כל אלו הם סימנים מדאיגים לקיומה של התמכרות כלשהי. ירידה בתיאבון, ריח מוזר, היעדרויות משונות וסודיות פתאומית עלולה להצביע על אפשרות של סמים בתמונה. כאן זה הרגע לפנות מיידית לעזרת מרכז גמילה מסמים במרכז הארץ- רוח בכפר.

זקוקים להכוונה וסיוע ראשוני בנושא התמכרויות וסמים? עבור יקירכם או עבורכם? השאירו פרטים ונשוב אליכם מיידית.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל