Facebook Whatsapp Youtube

כך תצליחו להיגמל מאלכוהול בדרך המהירה והבטוחה ביותר

אלכוהול הוא אחד ההתמכרויות היותר מורכבות והפחות מטופלות, זה קורה מפני שבשונה מסמים האסורים בחוק, בשונה מהימורים אליהם נסחפים חלשים וקבוצות שוליים, ובניגוד למרבית הגורמים הממכרים, האלכוהול נמצא איתנו בכל בית ובכל אירוע, וכולנו, ללא יוצא מן הכלל, צורכים אותו בהיתר ולא באיסור. זה גורם לכך שפעמים רבות קשה להניח את האצבע על הנקודה שבה השתיה העממית הופכת להתמכרות מסוכנת, בפרט שאין כל איסור או טרחה הכרוכים בכך עבור כל מי שמעוניין לשתות כרגע. מצד שני, התמכרות לאלכוהול יכולה להגיע במקרי אלכוהוליזם קשים עד לצווי בית המשפט, באמצעות בני משפחה ואחרים, והכרחי ביותר לעצור אותה בזמן לפני שתידרדר למחוזות מסוכנים. רוח בכפר, כפר טיפולי ירוק עבור מתמכרים ונגמלים המלווה כל אחד באופן אישי בטיפול ייחודי עד להחלמה נקייה ומלאה, מציע דרכים מומלצות לגמילה מאלכוהול בכל רמת התמכרות.

הצעד הראשון והבטוח

הצעד הראשון שעושים כאשר מחפשים דרך מוצא מן הסבך ומבקשים דרכים מומלצות לגמילה מאלכוהול, הוא לפנות קודם כל ליעוץ מקצועי. מכוני גמילה מקצועיים בעלי ניסיון והצלחה בתחום כמו רוח בכפר, יוכלו לקבוע יחד עם המטופל ואחרי פגישה מעמיקה הכוללת ניתוח אופי ומרכיבי ההתמכרות, תמהיל דרכים מומלצות לגמילה מאלכוהול. חשוב לדעת שבכל מקרה ובכל טיפול, השלב הראשון מתאפיין בקושי מנטלי וגם פיזי עצום, תופעות לוואי וכאב, ודורש מעקב צמוד של הגורמים המקצועיים המלווים את הגמילה כדי להגן על המטופל ועל התהליך שהוא עובר מפני הקשיים הלא פשוטים איתם הוא מתמודד. לכן, יש לחפש מכון גמילה שאפשרויות האשפוז שלו הן נוחות ונעימות ביותר, והצוות חם ומחבק, כדי להקל כמה שאפשר על הימים הקשים של הגמילה.

דרכים מומלצות לגמילה מאלכוהול ברוח בכפר

על פי רוב, אחרי התקופה הראשונה תבוא תקופה מתונה יותר, ובה יהיו מספר אפשרויות טיפול לחיזוק הליך הגמילה והקלה עליו, טיפול קבוצתי או פרטני או שניהם משולבים, טיפול במגוון אומנויות, העצמה אישית, מודעות ועוד אינסוף אפשרויות, מתוכם יבחרו ברוח בכפר את התמהיל המדויק ביותר עבור הסיפור האישי של הנגמל, כדי להגיע להחלמה מהירה וקלה ויציבה לאורך זמן.

צרו איתנו קשר לפגישה ראשונית והכרות עם המקצועיות והחמימות שלנו.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל