Facebook Whatsapp Youtube

מהו הכלי הטוב ביותר לטיפול בהתמכרויות?

מרכזי גמילה במרכז הם הכלי הטוב ביותר בארסנל שלכם במלחמה כנגד אחת ההתמכרויות הקטלניות ביותר. מטרתם של רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת, הוא לאפשר לכל אדם מכור למצוא את הדרך שלו אל מחוץ למעגל הקסמים ההרסני אשר מתחזק את ההתמכרות שלו. זאת ניתן יהיה לעשות על ידי גמילה פיזית קודם כל, ולאחר מכן רכישת דפוסי התנהגות ומנגנוני התמודדות אשר יבטלו את הצורך של המטופל לחזור לסמים. ויסייעו לו למצוא את הדרך הבריאה והנכונה עבורו להתמודד עם המציאות ועם החיים בכללותם.

התמכרות לסמים היא אחת הדברים הקשים ביותר שאדם ומשפחתו עוברים. הגמילה עצמה כוללת התמודדות עם ההתמכרות הפיזית לצד ההתמכרות הנפשית אשר גורמת לאדם לחזור ולצרוך סמים בעת משבר או קושי. הסמים מחליפים את מקומם של משככי הכאבים הטבעיים שהגוף שלנו מייצר, כך שבעת הגמילה האדם יחוש כאבים חזקים בעת גמילה, אלו יחלפו בעת לקיחת מנה נוספת של הסם או בעת סיום הגמילה – לאחר שהגוף יתנקה מסמים ויתחיל לייצר בעצמו את המשככים הדרושים לו על מנת לתפקד פיזית על בסיס יום יומי.

לאחר הגמילה הפיזית על האדם למצוא את הדרך להתמודד עם חייו ללא צריכה של סמים. כך במסגרות של מרכזי גמילה מסמים במרכז הוא ילמד לרכוש מנגנוני התמודדות חיוביים, יכולת התמודדות עם רגשות שונים וכו'. הטיפולים עצמם כוללים בין השאר טיפול פרטני במסגרת אישית ובדינאמיקה קבוצתית.

ליווי צמוד

מרכזי גמילה מסמים מעניקים למטופלים שלהם ליווי צמוד בכל שלב, החל מרגע הפניה למרכז. בעת טיפול גמילה מסמים ישנה חשיבות לנוכחות של צוות רפואי מקצועי ועובדי רווחה מנוסים ואשר יהיו מסוגלים לספק לכם את התמיכה הפיזית והנפשית לה תהיו זקוקים במשך התהליך. הטיפולים יכללו פעילויות שיעזרו למטופל להחזיר את השליטה על הדחף להשתמש בסמים. הליווי הצמוד אשר תוכלו לקבל ב"רוח בכפר" הוא הכרחי לנגמל על מנת שלא לחזור לצרוך סמים ולא ליפול אל המלכודת החברתית אשר גררה אותו לשימוש בסמים מלכתחילה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל