Facebook Whatsapp Youtube

מה חשוב לדעת על מרכז גמילה מסמים?

מרכז גמילה מסמים עונה על ההיבטים הנפשיים והפיזיולוגיים בהתמכרות לסמים. ההתמכרות עצמה לסמים יכולה ליצור נזקים חברתיים, משפחתיים ותעסוקתיים בקנה מידה נרחב, ואף על פי שרבים נוהגים לעשות זאת, חשוב לא לבצע הבחנה בין סמים קלים לקשים. מדוע? משום ששימוש כפייתי בכל אחד מאחד מהם יכול להוביל לתסמינים פיזיים חמורים כמו גם להשפעה שלילית על תודעתו של המשתמש.

התמכרות היא תלות פיזית ופסיכולוגית המגיעה כתוצאה מצורך להשיג הקלה מדומה על כאבים או בריחה ממציאות קודרת. התמכרות לסמים הינה אחת מסוגי ההתמכרויות הקשות ביותר, המובילות לאובדן שליטה על ההתנהלות הרגילה של המשתמש כמו גם באה על חשבון קשרים חברתיים, וצרכים גופניים נורמטיביים כמו שינה.

אין מאפיין אחד היכול להגדיר את המשתמשים בסמים, שכן הקבוצות המשתמשות בסמים –קלים או קשים – הן רבות ומגוונות, וכוללות, בין השאר, בני נוער, אנשים שחוו טראומה או השתחררו מניתוח מורכב ואף סטודנטים. סטודנטים, לדוגמא, ישתמשו בחומרים ממריצים או בתרופות מרשם אשר אמורות לסייע להם עם הפרעות הקשב שלהם לאורך תקופת הלימודים העמוסה. עם זאת, ישנם סטודנטים רבים אשר ישתמשו בחומרים אלו בכמות גבוהה בהרבה ממה שמותר להם; פעולה שיכולה להוביל לכדי אובדן שליטה פסיכיאטרי.

מרכזי גמילה מסמים עונים, בהתאם, על הצורך לצאת ממעגל הקסמים שמתקיים כתוצאה משימוש כפייתי בסמים. כלומר, אמנם הסמים מעניקים תחושת הקלה על הכאבים, ואף ריגוש בחיי היום יום –אך תחושה זו היא חולפת, ובסופה עולות תחושות הלקאה עצמית, בושה ותסכול.

לצאת מהחשיכה של הסמים – ולצאת אל האור במרכז גמילה מסמים

מרכזי הגמילה מסמים מציעים למכורים תכנית שיקום המתחילה בניקוי הגוף מכל שאריות של הסם וההשפעות הפיזיות שלו. ללא שלב מכריע זה, המשתקם לא יוכל להגיע לשלב הבא, כלומר השלב הנפשי, במהלכו הוא יסגל לעצמו דפוסי התנהגות וחשיבה חדשים ובריאים בהרבה. השורה התחתונה היא, שאינכם צריכים להתמודד לבד עם הקשיים שלכם – ואתם בהחלט יכולים להתנתק מהתלות הכפייתית שיצרתם עם הסמים. בזכות תכנית הטיפול שמרכז הגמילה רוח הכפר יבנה עבורכם, תוכלו לצאת לדרך חדשה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל