Facebook Whatsapp Youtube

מידע מקיף – מוסד פרטי לגמילה מכל סוגי הסמים

מוסד גמילה מסמים, על הצוות המקצועי ודרכי הטיפול המגוונים שלו, מסייע למכורים לסמים להפסיק את הדחפים הפיזיים שלהם לצרוך את החומרים הללו. בנוסף, על מוסד גמילה זה ללוות את המשתקמים כך שישנו את תפיסת עולמם הנוכחית ויכירו בנסיבות שהובילו אותם להיכן שהם היום. התמכרות לסמים, אחת מסוגי ההתמכרויות הנפוצות ביותר בארץ ובעולם, היא איננה דרך חיים ואסור להשלים עם ההרס שהיא מביאה.

הסיבות להתמכרות לסמים הן מגוונות למדי ויכולות לנבוע, למשל, מלחץ חברתי בקרב בני נוער, הצורך להקל על כאבים פיזיים או נפשיים בדמות משככי כאבים, ולעיתים אף שימוש כפול ומוטעה בכדורים קבועים אצל הקשישים. בין אם מדובר בגורמים חברתיים, סביבתיים או גנטיים – שימוש מופרז במשככי כאבים, או צריכה קבועה של סמים – קלים או קשים, יוצרים דפוס התנהגותי ופיזיולוגי המוביל לכדי התמכרות, לצד השלכות בריאותיות רבות.

בהתאם לכך, החשיבות בחיפוש אחר מוסד גמילה מסמים ואשפוז במכון זה לצורך שיקום היא עצומה. בין אתם מכורים, ובין אם אתם קרובי משפחה או חברים של המכור לסמים, להגיע להחלטה להיכנס לאשפוז במוסד גמילה היא איננה פשוטה. רבים מתעכבים בביצוע החלטה זו משום שהם מתביישים בצעד זה, או שמא חוששים כי לא יוכלו להתמודד עם המרחק מהסביבה הקרובה. ישנם מקרים, למשל, בהם בחורים צעירים עומדים לפני גיוס – אך מחזיקים בדפוסי התמכרות לסמים. ההתלבטות היא, ללא ספק, קשה: האם להתגייס, כאשר דפוסי ההתמכרות עומדים בעינם? או לעבור את תהליך הגמילה טרום יום הגיוס – ולהתמודד עם המציאות הצבאית הנוקשה לאחר התגברות על התסמינים הפיזיים?

התלבטויות אלו ורבות אחרות הן חשובות ביותר בתהליך בכניסה לגמילה, אבל אסור שהן יעכבו את הכניסה בפועל למוסד הגמילה – שכן כל עיכוב נוסף יגביר את בעיית ההתמכרות עוד יותר. ההחלטה להתחיל בתהליך השיקום – וכמה שיותר מוקדם – תוביל לתוצאות חיוביות בבניית חייכם מחדש. השלב הבא, לאחר ההכרה בצורך לשינוי, בחירת מוסד הגמילה עצמו נושא חשיבות עצומה לא פחות מההחלטה להיגמל מסמים. ישנם מספר פרמטרים שחשוב לעקוב אחריהם לקראת הכניסה למוסד הגמילה עצמו: בין אם מדובר במקצועיותם של אנשי הצוות והוותק שלהם בתחום, לצד שיטות הטיפול שמוסד הכשרה מציע למטופליו ואף האווירה הכללית שבמוסד – כולם מהווים נקודות חשובות שיש לברר בכל פלטפורמה אפשרית.

לעלות על דרך המלך – עם הטיפול המקצועי ביותר

ההחלטה להיכנס למוסד גמילה היא קשה לא פחות מההכרה בהתמכרות עצמה. מוזמנים ליצור קשר עם רוח בכפר לצורך פגישת ייעוץ והסבר על טיב הטיפול.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל