Facebook Whatsapp Youtube

מפסיקים עם האלכוהול – מסע משותף לקראת חיים חדשים ובריאים יותר

מצאת את עצמכם מחפשים בגוגל – מרכז גמילה מאלכוהול פרטי? אז כנראה שאת הצעד הראשון כבר הצלחתם לעשות בכוחות עצמכם. ההבנה כי האלכוהול הוא כבר לא חבר, אלא גורם שלילי על חייכם היא צעד משמעותי וחשוב לקראת הגמילה ממנו. רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת ישמחו לקבל אתכם בזרועות פתוחות ולהתחיל יחד את המסע המשותף לקראת חיים חדשים ובריאים יותר.

הצוות הרפואי שיציל אתכם מהאלכוהול – מרכז טיפולי מומחה

בחירה של מרכז גמילה מאלכוהול חייבת להתבצע בצורה מושכלת, עליכם לוודא קודם כל כי מרכז הגמילה בו אתם מעוניינים נמצא בפיקוח ובאישור של משרד הבריאות ומשרד הרווחה. כל מרכז גמילה פרטי מאושר חייב לעמוד בדרישות תקן מוגדרות מראש. הם חייבים להעסיק רופא מוסמך וצוות טיפולי אשר כולל לפחות עובד סוציאלי אחד. תפקידו של העובד הסוציאלי יהיה בחלק השיקומי של המטופל וחיבור מיידי שלו לגורם טיפולי מוסמך לאחר סיום תהליך הגמילה הפיזית.

חשוב לזכור כי תהליך הגמילה מאלכוהול הוא לא פשוט. אלכוהול הוא סם פסיכו – אקטיבי, כך שתהליך הגמילה הפיזית ממנו חייב להיות בפיקוח רופא מפאת סכנת סיבוכים בריאותיים בשלבים הראשונים של התהליך. גם לאחר הגמילה מומלץ כי בסביבתו של המטופל תהיה נוכחות של איש רפואה, לכל מקרה, על מנת להיות מסוגלים להעניק טיפול מתאים בעת הצורך.

אל תחכו סתם – טיפול ייחודי ברוח בכפר

גם אם פעם אלכוהול היה עוזר לכם להרגיש במצב רוח טוב יותר, מלאים בביטחון עצמי, הרי שהיום הזה רחוק מאוד. כעת, האלכוהול תפס בעלות על כל היבט בחיים שלכם. הוא משפיע על יכולת השליטה עצמית שלכם, שיקול דעת, מצב בריאותי, מצב תעסוקתי וכמובן משפחה וזוגיות. עכשיו זהו הרגע הנכון להתחיל בגמילה, אין סיבה לחכות. מרכז הגמילה רוח בכפר, מציעים לכם לקחת יחד את הצעד הראשון אל עבר הפתרון לחיים חדשים. תוכלו ללמוד להכיר את עצמכם מחדש, ללמוד להתמודד עם העולם ללא כוס משקה חריף ביד ולשקם את כל הנזקים, הפיזיים והנפשיים שהאלכוהול גרם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל