Facebook Whatsapp Youtube

מתי צריכה של משקאות חריפים הופכת להיות ממכרת, מסוכנת ומזיקה?

משקאות אלכוהוליים כגון יין או בירה אינם מזיקים לבריאות כאשר צורכים אותם במינונים נמוכים. לא פעם הם גם יכולים לשפר תפקודים נפשיים או גופניים כאשר הם נצרכים כאמור בכמות קטנה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי צריכה מוגברת שלהם עלולה להיות ממכרת, מסוכנת ומזיקה ביותר. התמכרות לאלכוהול מהווה בעיה קריטית שיש לטפל בה בצורה הטובה ביותר. אדם שלא מצליח להיגמל באופן עצמאי או באמצעות טיפול בקהילה, חייב לפנות למרכז גמילה איכותי שיאפשר לו להיגמל בצורה הטובה ביותר מאלכוהול ולהצליח לשוב לחיות חיים בריאים ותקינים.

כיצד מאבחנים התמכרות לאלכוהול?

יכול מאוד להיות כי יש לכם הרגלי שתייה שכלל לא מזיקים לכם, אך גם יכול להיות כי יש לכם הרגלי שתייה אשר מעידים על היקשרות שיכולה להיות מסוכנת ועל כן, אדם שצורך אלכוהול בכמות משמעותית, חייב לערוך אבחון מדויק של התמכרות לאלכוהול כאשר חשוב ביותר שאת האבחון המדובר יבצע גורם מקצועי שהוסמך לבצע אותו. חשוב שגם בני המשפחה של האדם וגם הוא יכירו את כל התסמינים שיכולים להעיד על התמכרות לאלכוהול וזאת בכדי שמיד כאשר מופיעים התסמינים תהיה אפשרות לפנות לאבחון ולקבלת טיפול מתאימים. התסמינים שיכולים להעיד על התמכרות לאלכוהול הם: אדם ששותה אלכוהול בתדירות גבוהה מאוד. לא פעם אנשים בשלבים מתקדמים של התמכרות צריכים לשתות כמעט בכל שעה ביממה. תסמין נוסף הוא הכחשה, אדם שמכור לרוב יכחיש זאת ואף יכעס על אנשים שמסיבים את תשומת ליבו להתמכרות. מעבר לכך הוא ישכח כל מיני דברים וזאת בשל צריכה מוגזמת של אלכוהול ולעיתים גם יפגע במערכות יחסים שונות בחייו עם המשפחה שלו, עם בני זוג ועוד. לעיתים קרובות הוא גם יגיע למצב כלכלי לא טוב שכן מצד אחד לא יצליח לתפקד כפי שנדרש בעבודתו ומצד שני הוא ירכוש לא מעט משקאות אלכוהוליים.

כיצד מטפלים בהתמכרות לאלכוהול?

מרבית האנשים אשר מכורים לאלכוהול אינם יכולים להיגמל באופן עצמאי מההתמכרות המדוברת וחשוב ביותר שהם יפנו למרכז גמילה מקצועי. במרכז גמילה מומלץ יש צוות מקצועי ומנוסה שיכול לסייע בתהליך הגמילה הן בהיבט הנפשי והן בהיבט הפיזי הכרוך בהתמודדות עם תסמיני גמילה שונים המופיעים בהליך. חשוב לבחור את מרכז הגמילה הטוב ביותר.

אם אתם מחפשים מרכז גמילה עבור אדם שמכור לאלכוהול, צרו קשר עם המקום הטוב ביותר עבור גמילה מעין זאת: רוח בכפר- מרכז גמילה ברוח אחרת.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל