Facebook Whatsapp Youtube

עזרה והטיפול במצבים מורכבים

כאשר מדובר על אנשים מכורים, מיד עולה המחשבה על אנשים אשר חיים לא נורמטיביים, לעיתים חושבים על מחוסרי בית או על אנשים ללא מערכות יחסים תקינות בחייהם עם משפחה או חברים, אך חשוב מאוד להבין כי התמכרות מהווה תופעה נפוצה ביוצר ולא מעט אנשים שחיים חיים תקינים ונורמטיביים לגמרי, מוצאים את עצמם מכורים. חשוב מאוד לדעת כי למוח האנושי מאוד קל לפתח דפוסים של התמכרות ועל כן, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של התמכרויות שונות שחשוב להכיר על מנת להבין האם אתם מכורים או האם אנשים אשר קרובים לכם מכורים. טיפול בהתמכרויות מכל סוג מהווה דבר חשוב ביותר ועל כן, אם אתם חושדים שאתם מכורים למשהו או שבן משפחה או חבר אהוב מכור למשהו, חשוב ביותר שתעשו את הדבר הנכון ותבחרו עבורו או עבורכם טיפול מתאים.

טיפול בהתמכרויות- איזה סימנים מעידים שיש צורך בטיפול מקצועי?

חשוב מאוד להבין כי התמכרות למעשה תוגדר הפרעה נפשית לכל דבר. ממש כמו שמעניקים טיפול לכל הפרעה נפשית, כך יש צורך להעניק גם להתמכרות טיפול נפשי מתאים. ישנם כמה סימני אזהרה אשר יכולים לסייע אם מדובר על התמכרות שדורשת טיפול. ראשית כל יש לבדוק כמה החיים שלכם או של האדם התשנו בשל ההתמכרות. אם מפסיקים לעסוק בתחביבים או לבלות עם אנשים שאוהבים, ככל הנראה שמדובר על התמכרות מסוכנת שדורשת טיפול. שנית, חשוב מאוד לבחון כמה זקוקים לחומר הממכר ככל שעובר הזמן והאם ככל שהזמן עובר יש צורך בכמויות גדולות יותר, מעבר לכך, גם שקרים על ההתמכרות מעידים עליה. סימן נוסף שיכול להעיד על התמכרות הוא הניסיון לעצור בעבר בלי הצלחה וכן, כיצד מרגישים כאשר אין אפשרות לבצע את הפעולה הממכרת או להשיג את החומר הממכר. אם הדבר מכניס אתכם ללחץ נפשי משמעותי, הרי שאין ספק כי מדובר על התמכרות. עליכם לבדוק מה קורה כאשר אינכם עושים את הפעולה הממכרת וכיצד אתם מרגישים. אם אתם עצבניים וסובלים מתופעות נפשיות חריגות, הרי שהדבר יכול להעיד על התמכרות.

כיצד מטפלים בהתמכרויות

טיפול בהתמכרויות מכל סוג חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר. כיום, המקום הטוב ביותר להיגמל בו מהתמכרות מכל סוג, בתהליך איכותי היא מרכז גמילה. במרכז גמילה ניתן למצוא צוות מקצועי מנוסה, אווירה תומכת ומקום ראוי לצורך גמילה מהתמכרות מכל סוג.

אם אתם מחפשים מרכז גמילה איכותי ומקצועי עבור טיפול בהתמכרויות, צרו קשר עם רוח בכפר, מרכז גמילה ברוח אחרת.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל