Facebook Whatsapp Youtube

פתרונות לגמילה מאלכוהול

אילו אנשים מגיעים למוסד גמילה מאלכוהול? בעיקר נשים וגברים וצעירים מעל גיל 18 שהתמכרו בשלבים שונים בחיים לאלכוהול וזקוקים לגמילה. מדובר באנשים שללא ספק ניסו לעבור גמילה עצמאית, ולא הצליחו ולכן הם פנו למוסד מקצועי שיסייע להם להיגמל על הצד הטוב ביותר. במוסד הם מקבלים מעטפת מלאה של תמיכה, ייעוץ, הכוונה וטיפול. תכנית הטיפולים שבונים להם מסייעת להם לעבור את הגמילה בהדרגה ובצורה בריאה, עד שאחרי מספר חודשים הם מצליחים להתאזן ולהיגמל באופן מלא. אותם אנשים חוזרים לאחר מכן לשוק העבודה ומשתלבים בחזרה בחיי החברה שלהם. זה אפשרי וניתן לעשות את זה אך ורק במוסד גמילה מקצועי ועם עזרה צמודה. מרכז הגמילה "רוח בכפר" יכול לסייע לכם להיגמל מאלכוהול במקום בטוח, אישי ומשפחתי, שבו תקבלו טיפול מקיף וחם בעזרת אנשי מקצוע איכותיים וטובים.

איך ניתן להתקבל למוסד גמילה מאלכוהול?

מרגישים שאתם מפתחים התמכרות ותלות באלכוהול ומעוניינים לפנות למוסד גמילה שיסייע לכם להיגמל וכמה שיותר מהר? היום כדי להיכנס למוסד גמילה צריך לעבור תהליך ריאיון וקבלה ולבדוק האם אתם מתאימים ומסוגלים לעמוד בסוג הטיפול שהם מציעים לכם. בתחילת הדרך יזמנו אתכם לשיחה אישית. שם הם יישאלו אתכם כמה שאלות, ויסבירו לכם על מטרת הטיפול. בהמשך הם גם יזמנו אתכם לשיחות קבוצתיות וכך יראו את הדינמיקה ואת הרצון שלכם להיגמל. במידה ותעברו את שני אלו בהצלחה, תגיעו לאבחון מקצועי על ידי רופאים ושם יוחלט על סוג הטיפול ובניית תכנית הטיפול.

שלבי הגמילה מאלכוהול

אחרי שהתקבלת למוסד גמילה, כעת אתם צריכים להכיר את שלבי הגמילה שחווה המכור בתהליך. בשלב הראשון מתחילים להיפרד מהשימוש בשתייה חריפה. הפרידה היא גם פיזית וגם נפשית. לאחר מכן אתם תתחילו טיפול פסיכולוגי וסוציאלי, כדי להבין יותר לעומק את הסיבות שבגינן התחלתם לשתות ועוד. הטיפול נעשה בפיקוח רפואי מלא.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" נחשב לאחד ממוסדות הגמילה המובילים בארץ, הוא בעל ניסיון של שנים בלווי בתהליכי גמילה מאלכוהול ומציע שיטות טיפוליות מובילות ואנשי מקצוע איכותיים.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל