Facebook Whatsapp Youtube

גמילה מהימורים במקום סגור

גמילה מהימורים במקום סגור חייבת להתבצע אך ורק במסגרתו של מרכז גמילה אשר הוכיח את יעילותו – רוח בכפר. מרכז הגמילה ממוקם בוילה פרטית בכפר סבא ומאפשר לכל מטופל למצוא את הפרטיות המלאה לה הוא זקוק על מנת להתעמת ולהתמודד עם ההתמכרות שלו. בין אם מדובר בהימורים, אלכוהול, סמים, משככי כאבים או אפילו הפרעות אכילה. מרכז הגמילה מתאים את תכנית הטיפול באופן אינדיבידואלי לכל אורך השלבים עד למצב בו תוכלו לרכוש את הכלים והמיומנויות על מנת להתמודד עם ההתמכרות והשלכותיה במהלך השגרה היום יומית שלכם.

יתרונותיה של גמילה מהימורים במקום סגור

התמכרות להימורים היא אחת ההתמכרויות הקשות והמורכבות. היא אמנם לא משפיעה על מצבו הבריאותי של האדם אך בעלת השפעה הרסנית על היבטים שונים בחייו של המכור, לרבות משפחתו, חבריו, מקום עבודתו ומערכות היחסים שבחייו. הקושי שבהפסקת התנהגות הרסנית זו נובע מעצם העובדה כי פעמים רבות המכור מוצא נחמה וריגוש בפעולת ההימורים. לצערנו רק בשעה שהמכור שם לב כי פעולותיו והתנהגותו פוגעים ביקיריו הוא עשוי לחפש את העזרה לה הוא זקוק.

גמילה מהימורים במקום סגור תהיה אחת הדרכים היעילות ביותר לטפל בבעיית ההתמכרות. כך שהמטופל לא יהיה חשוף לפיתוי של ההימורים בו בזמן שהוא לומד לרכוש את המיומנויות והכלים הנדרשים על מנת שיוכל להתמודד עם ההתמכרות והצורך להמר. כך יוכל לזכות בחייו שוב לאחר זמן כה רב בו ההתמכרות שלטה על כל בחירה ופעולה אשר ביצע.

תכנית טיפול ייחודית

הטיפול אשר תוכלו לקבל ברוח בכפר – מכון גמילה ברוח אחרת, יאפשר לכם להתמודד בצורה יעילה ובריאה עם שליטה בדחפים, רגשות האשם והחרטה ואף הדימוי העצמי של האדם. הטיפול ברוח בכפר מתבסס על האמונה כי טיפול משולב ברוח, גוף ונפש יהיה זה אשר יוכל להעניק את חוויית הטיפול ההוליסטי היעילה והמוצלחת ביותר. המרכז מציע תכנית טיפול המשלבת טיפול קבוצתי אינטנסיבי ותכנית טיפול אינדיווידואלית, טיפול אינטימי בדיסקרטיות מוחלטת, בתנאים וסטנדרטים גבוהים במיוחד.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל