Facebook Whatsapp Youtube

להיגמל במכון מקצועי ממשככי כאבים

בשנים האחרונות, חלה עלייה מדאיגה בקרב אנשים אשר נאלצים לפנות למרכזי גמילה מתוך מטרה למצוא את הפתרון לבעיית ההתמכרות למשככי כאבים. רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת מאפשר לכם לקבל את הטיפול היעיל ביותר לבעיית ההתמכרות ההרסנית הזו.

מתמודדים עם תהליך הגמילה משימוש במשככי כאבים בהצלחה

אין אתם חייבים לעשות את הדרך הקשה הזו בכוחות עצמכם. מרכז הגמילה – רוח בכפר יעמוד לצדכם לכל אורך הדרך ויסייע בהתמודדות מוצלחת עם תסמיני הגמילה השונים, לרבות עייפות, חרדה, בחילה והקאה, צמרמורות, עוויתות ותסמינים שונים נוספים. תופעות לוואי אלה עשויות להופיע בשעה שהגמילה מתבצעת בבת אחת ולא תהליך הדרגתי ומסודר תחת השגחתו של רופא.

לאחר סיומו של שלב הגמילה הפיזיולוגית, מתחיל התהליך הארוך של הגמילה הנפשית ממשככי הכאבים. תהליך זה חייב להתבצע בהשגחה של אנשי המקצוע המתאימים על מנת להקל על המטופל במהלך הגמילה. שלב זה יתמקד בצורך העמוק של המטופל לעשות שימוש בתרופה, על אף העובדה כי למעשה אין בה צורך עוד. שלב זה עשוי להימשך תקופה ארוכה כיוון שמורכבותו רבה. כך למעשה תוכלו להתמודד בצורה מוצלחת ובסביבה בטוחה עם ההתמכרות בו בזמן שתשנו את דפוסי החשיבה וההתנהגות אשר הובילו אתכם מלכתחילה למצב בו התמכרתם למשככי כאבים.

מבטיחים את הצלחת התהליך עם רוח בכפר

שינוי בקו המחשבה של המכור הינו צעד הכרחי אשר חייב להתרחש על מנת להבטיח את הצלחת תהליך הגמילה. ההחלטה לחיות את החיים בלא ליווי של משככי כאבים מתוך אמונה כי יוכל להתמודד עם האתגרים שהחיים מציבים בפניו ללא תלות בתרופות.

הצעד הראשון בו המכור מכיר בבעיה שלו הוא ללא ספק המשמעותי ביותר, שהרי בלעדיו האדם לא יקבל את ההזדמנות להתחיל בגמילה מסודרת ממשככי כאבים ותחת פיקוח מתאים. כך שאם אתם או אנשים היקרים לכם חולים ומפתחים תלות במשככי כאבים – אנא צרו קשר עם הצוות של רוח בכפר לצורך טיפול מקצועי, מדורג ומכיל.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל