Facebook Whatsapp Youtube

מהי אחת מההפרעות הקשות ביותר להתמודדות?

אחת מההפרעות הקשות ביותר להתמודדות הן: הפרעות אכילה. מדובר על הפרעות אשר באות לידי ביטוי בשינויים שונים בהרגלי האכילה אך המקור שלהן הוא נפשי. הביטוי להפרעות הללו לרוב יהיו אכילה לא סדירה, בין אם מדובר על אכילת כמויות משמעותיות של מזון במהירות ובין אם אכילה כמות מעטה של מזון. חשוב מאוד לדעת כי הפרעות מעין אלה יכולות להביא לשיבוש של מנגנונים נפשיים ופיזיולוגיים שונים ולא פעם הן גם הורסות את המנגנונים הללו. אם אתם תוהים איך מטפלים בהפרעות אכילה, הרי שהדבר החשוב ביותר לעשות הוא קודם כל לא להתעלם מסימנים שונים היכולים להעיד על ההפרעות האלה וכאשר מזהים אותן, לבחור במקום הטוב ביותר לטפל בהן.

מה צריך לדעת על הפרעות אכילה?

הפרעות האכילה הנפוצות ביותר הן אנורקסיה ובולימיה, על אף שמדובר על הפרעות אכילה שונות לכאורה, הרי שיש בהן לא מעט קווי דמיון ועל כן יש טיפול מאוד דומה לשתיהן. הסימנים להפרעות אכילה יכולים להיות רבים שונים אך מרבית הפרעות האכילה מגיעות ממצוקה רגשית כך שהפרעת האכילה היא סימפטום ולא שורש הבעיה. כמובן שלא כדאי לטפל רק בסימפטום המדובר אלא לטפל גם בשורש הבעיה ועל כן, מטרת הטיפול בהפרעות אכילה היא בין היתר לזהות את שורש הבעיה, את המצוקה אשר הובילה להפרעות האכילה ולטפל בה. לא פעם נערות צעירות הן אלו שמפתחות הפרעות אכילה וזאת בשל קשיים חברתיים שונים או רצון להיות יפות יותר בעיני החברה. בסופו של דבר, מדובר על הפרעות שיכולות להיות מסוכנות ועל כן חשוב מאוד לטפל בהן בצורה הטובה ביותר.

איך מטפלים בהפרעות אכילה?

כיום ניתן לטפל בהפרעות אכילה במסגרת מחלקות ייעודיות בבתי חולים או במקומות אשר מטפלים באופן ספציפי בהפרעות הללו לרבות מרכזי גמילה. בכדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הפרעת אכילה ולהגיע למצב של ריפוי, חשוב ביותר לבחור במקום הטוב ביותר לטפל בהן. כדאי מאוד לבדוק היכן ניתן למצוא צוות מקצועי איכותי אשר בכוחו לסייע להבין את שורש ההפרעה המדוברת ובהתאם לכך להעניק את הטיפול המתאים ביותר ובד בבד, לטפל גם בהפרעה עצמה.

אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לטפל בהפרעות אכילה, צרו קשר עם רוח בכפר, מרכז גמילה ברוח אחרת.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל