Facebook Whatsapp Youtube

תרופות שונות בעלות פוטנציאל התמכרות

כאשר מדובר על התמכרות, חשוב מאוד לדעת כי לא מדובר רק על סמים או אלכוהול, אלא גם על דברים שלכאורה נראים לנו תמימים, אך יש להם פוטנציאל התמכרות משמעותי ביותר. אחד מהדברים הללו הם משככי כאבים. לכאורה משככי כאבים הם דבר תמים למדי, כל אדם נוטל אותם מדי פעם בפעם הן בהוראת הרופא אם מדובר על כאלה עם מרשם והן באופן עצמאי כאשר מדובר על כאלה ללא מרשם וזאת כאשר הוא סובל מכאבים שונים. אך חשוב מאוד לדעת כי צריכה במינון לא מבוקר את המשככים הללו עלולה להוביל להתמכרות ובמקרים שונים יכולה לדרוש גמילה ממשככי כאבים.

גמילה ממשככי כאבים- מתי יש צורך?

כאמור, התמכרות לתרופות מסוגים שונים לרבות משככי כאבים היא דבר קיים. תרופות שונות הן בעלות פוטנציאל התמכרות ואם לוקחים אותן במינון גדול מדי או באופן יומיומי לפרקי זמן ארוכים, ניתן להגיע למצב של התמכרות. אם אתם תוהים כיצד לדעת שמדובר על התמכרות, הרי שישנם כמה סימנים שיכולים להעיד על כך: ראשית כל, כאשר אדם חש עצבני כל עוד הוא לא נוטל את משככי הכאבים הדבר יכול להוות תסמין להתמכרות. אם האדם נוטל את משככי הכאבים בפרקי זמן המתקצרים ככל שעובר הזמן וזאת בשל העובדה שהוא חש שהוא זקוק להם ואיננו יכול להסתדר בלעדיהם הרי שגם במקרה ייתכן כי מדובר על תסמין להתמכרות. מעבר לכך אם האדם מכחיש את העובדה שהוא משתמש במשככי כאבים באופן אינטנסיבי ואף מכור אליהם, אם הוא מתרחק מבני המשפחה והחברים שלו, אם הוא מפסיק לעסוק בתחביבים שעסק בעבר ועוד, הרי שמדובר על תסמינים שיכולים להעיד על התמכרות למשככי כאבים ובמקרה הזה כדאי מאוד לפנות להליך גמילה ממשככי כאבים.

גמילה ממשככי כאבים- כיצד עושים את זה?

גמילה ממשככי כאבים יכולה להתבצע באופן עצמאי במידה ומדובר על התמכרות קלה והאדם אכן מסוגל לעשות זאת, אך בכל מקרה שבו הוא לא מסוגל לעשות זאת, הרי שחשוב ביותר לבחור מרכז גמילה שבו יש צוות מקצועי ומנוסה הבקיא בהתמכרות מהסוג המדובר ויכול לסייע לאדם בתהליך המדובר ולאפשר לו לצאת לחיים חדשים.

אם אתם מחפשים מרכז גמילה עבור גמילה ממשככי כאבים, צרו קשר עם המרכז הטוב ביותר בתחום: רוח בכפר, מרכז גמילה באווירה אחרת.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל