Facebook Whatsapp Youtube

אופטימיות היא שם המשחק

כשזה מגיע לתוכנית גמילה יעילה – אופטימיות היא ללא ספק שם המשחק. אנו יודעים עד כמה התקופה האחרונה הייתה מטלטלת ומבהילה עבורך, אך חשוב לזכור שלא הכול אבוד. על אף שמספר המכורים נמצא בעלייה בשנים האחרונות, רבים מצליחים לשבור את מעגל התלות ולקבל בחזרה את חייהם. ישנם המון מרכזי גמילה מסמים במרכז שיוכלו לתת תוכנית טיפול מותאמת אישית לכל מטופל, כמו רוח בכפר למשל, מפני שתוכנית הגמילה האידיאלית, איננה אחידה לכל בני האדם. כדי לסייע לאדם לקבל את ההזדמנות הטובה ביותר להחלים, חשוב שנבחר במקום שיוכל לענות על הצרכים שלו באופן מלא.

חשוב להיוועץ בגורם מקצועי

לא תמיד קל לנו לזהות את היתרונות והאתגרים בסיוע מרכזי גמילה מסמים במרכז או באזור אחר ברחבי הארץ. בסופו של יום, ההיבט החשוב ביותר הוא הגישה הטיפולית והשיטות בהן נעשה שימוש בתהליך הטיפול. לכן, כדאי לפנות לאיש טיפול המתמחה בהתמכרויות שיוכל להמליץ על מקום טוב, או לכל הפחות לספק לנו את המידע שיסייע לנו לקבל החלטה מושכלת. רוב מרכזי הגמילה יציעו טיפולים התנהגותיים בשילוב של מפגשים קבוצתיים ופרטניים. עם זאת, המקומות הטובים ישלבו בתוכנית הטיפול גם מסגרת תעסוקתית ופעילויות פנאי בעלות ערך טיפולי כמו גינון, יצירה או עבודה עם בעלי חיים. התוכן הזה עשוי לשחק תפקיד חשוב בהחלמה. חוסר המעש הוא הכר הפורה ביותר להישנות ההתמכרות וליציאת מהתוכנית. פעילויות הפנאי הללו יכולות לשמש כבסיס יציב וחשוב שימשיך לשרת את האדם המכור גם לאחר שיעזוב את מרכז הגמילה.

כדאי לבחון מרכזי גמילה במסגרת פרטית

ההבדל הניכר בין המרכזים הציבוריים והפרטיים יבוא לידי ביטוי באיכות השירותים והמתקנים הזמינים למטופל. לעתים קרובות, האדם המכור נמצא במקום שברירי מאוד וכוח הרצון שלו נתון להשפעות רבות בימים הראשונים, והוא יחפש כל סיבה כדי לוותר. כדי לסייע לו להתמיד בתוכנית, כדאי שנוודא שהמקום אליו הוא מגיע יהיה לו נעים ויציע רמת חיים מכובדת. במרכזים הפרטיים ניתן ליהנות מחדרים נוחים, מגוון שירותים ואווירה שקטה החיונית לתהליך הריפוי. כשמדובר על מרכזי גמילה מסמים באזור המרכז, "רוח בכפר" היא כתובת אידיאלית לתהליך טיפולי מיטיב. עם מגוון פעילויות תוכן ופנאי טיפוליות, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ואווירת טבע שקטה ומשרת שלווה, אנו מלווים את האדם המכור בדרכו החדשה.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל